29/10/15

NADčasník Nielsen Admosphere - říjen 2015

Podívejte se na NADčasník Nielsen Admosphere! Vychází, když máme co říct :-)

brain

Ze vztahu s Nielsenem se zrodil BRAIN

První výsledek spolupráce, ve kterém jsme využili vzájemné synergie plynoucí z propojení s Nielsenem, jsme pojmenovali BRAIN, nebo-li Brand & Research & Advertising Insights by Nielsen. V tomto novém online nástroji pro Vás spojujeme data o prodejích značek, kterými disponují kolegové z divize Buy Nielsen, s našimi daty monitoringu reklamy. Data doplňujeme rozsáhlým trackingem, který do projektu přináší aktuální informace o znalosti značek a reklam. V rámci spotřebitelského výzkumu na reprezentativním vzorku internetové populace se můžete doptat na potřebné informace, které osvětlí nákupní chování zákazníků, jejich preference značek i to, jak hodnotí reklamy.

Poslední nakouknutí do zákulisí monitoringu reklamy

earth

Seriál o monitoringu reklamy završíme tím, jakým způsobem probíhá každodenní kódování inzerce, popis reklamního sdělení a uzávěrka dat. Přečtěte si o tom, jak data získávají svou přidanou hodnotu!

kite

Podívejte se zblízka na cílové skupiny konkrétních pořadů

Poslední měsíce jsme se pilně věnovali úpravám Kitu podle Vašich podnětů – děkujeme za ně! Nyní si už tak můžete přehrávat a exportovat reklamní kreativy zachycené monitoringem reklamy. Připravili jsme pro Vás také možnost vytvořit cílové skupiny z diváků konkrétních pořadů a pak se podívat na jejich složení v nové Analýze cílových skupin. Jako příklad jsme si vytvořili cílové skupiny pravidelných diváků Televizních novin a Událostí a srovnali je dle vzdělání a velikosti místa bydliště. Podívejte se na obrázek. S dalšími možnostmi využití Vám samozřejmě rádi poradíme.

ToBi_cross

Crossmediální měření - všichni o tom mluví, a nikdo neví, co to znamená

Téma crossmediálního měření hýbe nejen českým trhem. Na světě je ale jen pár zemí, které na této trnité a klikatící se cestě mají mírný náskok. Na konferenci Flemedia náš ředitel obchodního rozvoje Tomáš Bičík prozradil, jak je to s crossmediálním měřením v USA, Německu, Nizozemí či Velké Británii a co je možné očekávat v České republice. Nestihli jste účast na akci? Nevadí. Jeho prezentaci je k dispozici i online.

Mediální svět za 5 nebo 15 let? Jaká bude budoucnost?

budoucnost1

Zkuste se na chvíli odpoutat od současného světa a zahrajte si na vizionáře, jakým byl například Jules Verne. Popusťte uzdu fantazii a zkuste, jak si myslíte, že bude vypadat svět zábavy a informací za 5 a za 15 let. Na to jsme se ptali našich respondentů...

A jak byste si na tyto otázky odpověděli Vy?

budoucnost2
arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu