O nás

Jsme výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Zaměřujeme se především na metodologicky a technologicky náročné projekty, jako je elektronické měření sledovanosti televize metodou TV metrů. Pro elektronické měření médií vyvíjíme vlastní technologie pod značkou SimMetry™. Věnujeme se i monitoringu reklamy Ad Intel, marketingovému výzkumu (face-to-face, CAWI, CATI průzkumy…) a analýze dat a nabízíme komplexní servis spolehlivé výzkumné agentury se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.

Součástí skupiny Nielsen Admosphere je i společnost Adwind Software, která vyvíjí software pro práci s daty z výzkumů sledovanosti a monitoringu reklamy.

 

Vedení společnosti

Tereza Šimečková

Tereza Šimečková
Předsedkyně představenstva
Nielsen Admosphere, a.s.

Michal Jordan

Michal Jordan
Místopředseda představenstva
Nielsen Admosphere, a.s.

Vedení sekcí

Tomáš Bičík

Tomáš Bičík
Ředitel obchodního rozvoje

Tomáš Hynčica

Tomáš Hynčica
Business & Research Director

David Satranský

David Satranský
Ředitel sekce elektronického měření

Tomas Hanzak

Tomáš Hanzák
Hlavní analytik

Adwind Software, a.s.

Jakub Vidner_web

Jakub Vidner
Ředitel
Adwind Software, a. s.

Správa systému

Michal Koníček

Michal Koníček
Správa IT

Karel Honzl

Karel Honzl
Správa Ad Intel

Na čem nám záleží?

  1. Vyvíjíme nové technologie, hledáme nové myšlenky a příležitosti.
  2. Uvědomujeme si, že největším bohatstvím naší společnosti jsou lidé.
  3. Rozvíjíme naši společnost a její produkty.
  4. Nasloucháme našim klientům.
  5. Poskytujeme něco navíc.