Tiskové zprávy

Nielsen přináší na český trh produkt Digital Ad Ratings

Nielsen dnes oznámil spuštění Digital Ad Ratings v České republice. Tento produkt nabízí inzerentům ucelený přehled o výkonu a zásahu online reklamy napříč všemi zařízeními. Od svého prvního spuštění v roce 2011 se stal Nielsen Digital Ad Ratings globálním standardem pro nezávislé měření kampaní v bezmála třicítce zemí – a Česká republika se nyní stává další z nich.

Nielsen Digital Ad Ratings poskytuje transparentní měření zásahu online reklamy napříč celým českým internetem (včetně globálních platforem). Zadavatelé mají do druhého dne k dispozici report výkonu reklamní kampaně ve standardních mediálních metrikách: reach, frekvence, GRP a imprese, a to včetně rozdělení přes všechna zařízení a platformy – počítače a mobilní zařízení (chytré telefony a tablety), prohlížeče a aplikace. K dispozici jsou také standardní census údaje za všechna připojená zařízení.

Nielsen Digital Ad Ratings umožňuje měřit i reálnou viditelnost pro jednotlivé reklamní pozice na úrovni GRP pro vybrané cílové skupiny. Nielsen nabízí uživatelům využít v rámci Digital Ad Ratings k měření a reportování viditelnosti data od různých dodavatelů, kteří se touto problematikou zabývají, a tím umožňuje zadavatelům nastavit si různé prahy viditelnosti tak, aby co nejlépe využili online prostor pro svoji komunikaci.

Tomáš Bičík, ředitel obchodního rozvoje Nielsen Admosphere, říká: „Reklama a komunikace přes digitální platformy je důležitou součástí mnoha kampaní. Nielsen Digital Ad Ratings přináší na trh standardizované řešení a zadavatelům i agenturám pomáhá s vyhodnocením návratnosti každé koruny, kterou utratí v online.“

Tomáš Hynčica, Business & Research Director Nielsen Admosphere pak k produktu dodává: „Cílem je měřit lidi, samotné uživatele internetu, nejen jejich zařízení, a to napříč různými obrazovkami i reklamními platformami. Řešení, které Nielsen DAR přináší, tak přispěje k detailnější a transparentnější analýze online kampaní.“

Jakub Fulín, Key Account Manager Nielsen Admosphere doplňuje: „Produkt považuji za velmi přínosný pro český trh, představuje kvalitní a důvěryhodné řešení a možnost srovnání pro marketéry, reklamní agentury a digitální média. Jsem přesvědčen, že produkt Nielsen DAR osloví ty z nich, kteří dosud hledali vhodné měření, které by jim pomohlo lépe porozumět skupině reálných příjemců jejich online reklamy a zahrnovalo v sobě možnost měřit všechny kanály (všechna média). ”


O NIELSEN DIGITAL AD RATINGS

Nielsen Digital Ad Ratings klientům přináší srozumitelnou metriku pro reklamní kampaně v online prostředí. Produkt, který byl poprvé spuštěn v USA v roce 2011, kombinuje data společnosti Nielsen s agregovanými a anonymními sociodemografickými informacemi, které ctí pravidla ochrany osobních údajů. Průběžné výsledky jsou k dispozici už den po oficiálním začátku kampaně, čímž agenturám, zadavatelům reklamy a médiím poskytují rychlé a aktuální informace o cílových skupinách, které byly zasaženy reklamou.

NIELSEN

Nielsen je globální společnost, která svým klientům a veřejnosti poskytuje komplexní přehled o tom, jak spotřebitelé konzumují média (divize Watch) a co a jak kupují (divize Buy). Segment Watch nabízí v mnoha zemích médiím a klientům z oblasti reklamy služby spojené s tzv. Total Audience Measurement, tedy měřením sledovanosti obsahu (video, audio i text) napříč různými platformami. Segment Buy poskytuje jako jediný na světovém trhu měření maloobchodního výkonu výrobcům spotřebního zboží a maloobchodníkům. Spojením informací ze segmentů Watch a Buy a dalších zdrojů dat nabízí Nielsen svým klientům měření na světově špičkové úrovni, stejně jako analytiku, která jim pomáhá s vylepšováním jejich výkonů. Nielsen, společnost, která se umístila v žebříčku S&P 500, operuje ve více než 100 zemích světa a pokrývá více než 90 % světové populace. Pro více informací navštivte www.nielsen.com.

NIELSEN ADMOSPHERE

Dceřiná společnost Nielsen (česká divize Nielsen Watch) – Nielsen Admosphere (www.nielsen-admosphere.cz) – na tuzemském trhu zajišťuje prodej a klientský servis produktu Nielsen Digital Ad Ratings. Nielsen Admosphere je výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Zaměřuje se především na metodologicky a technologicky náročné projekty, jako je elektronické měření sledovanosti televize metodou TV metrů. Věnuje se i monitoringu reklamy, marketingovému výzkumu (online průzkumy, CAWI, CATI průzkumy…) a analýze dat a nabízí komplexní servis spolehlivé výzkumné agentury se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen. Součástí skupiny Nielsen Admosphere je i společnost Adwind Software, která vyvíjí software pro práci s daty z výzkumů sledovanosti a monitoringu reklamy. Sesterskou společností Nielsen Admosphere je společnost AC Nielsen, česká divize Nielsen Buy.

Nielsen přináší na český trh produkt Digital Ad Ratings