Tiskové zprávy

TZ Energy drinky pijí Češi spíše svátečně. Nejlepší je podle nich Red Bull, reklamu v nejvyšší hodnotě má letos zatím BIG SHOCK!

TZ Energy drinky pijí Češi spíše svátečně. Nejlepší je podle nich Red Bull, reklamu v nejvyšší hodnotě má letos zatím BIG SHOCK!

Energetické nápoje pije většina Čechů pouze výjimečně. O něco populárnější jsou u mužů a mladších respondentů. Nejčastěji pak ti, kteří energy drinky pijí, sáhnou po značkách Red Bull a BIG SHOCK!, za nejlepší považují Red Bull. Vyplývá to z výzkumu Nielsen Admosphere realizovaném na vzorku pěti set respondentů z internetové populace starší 15 let. V žebříčku ceníkových hodnot umístěné reklamy je Red Bull na druhém místě. Inzerci v nejvyšší hodnotě umístila v období leden-říjen 2016 značka BIG SHOCK!, jak ukazuje monitoring reklamy Ad Intel.

Celá zpráva

TZ Nielsen Admosphere bude pro ATO od roku 2018 realizovat robustní projekt crossplatformního měření

TZ Nielsen Admosphere bude pro ATO od roku 2018 realizovat robustní projekt crossplatformního měření

Společnost Nielsen Admosphere včera podepsala smlouvu s Asociací televizních organizací (ATO) na crossplatformní elektronické měření sledovanosti a konzumace obsahu v České republice v letech 2018–2022. Od roku 2018 tak bude peoplemetrové měření rozšířeno o měření videoobsahu šířeného přes internet. Připravená je i možnost propojení dat klasického živého a odloženého sledování televize s daty o sledovanosti videí na internetu.

Celá zpráva

TZ Youtubeři: V Česku se jimi zatím baví hlavně mladí, ve věku 15-20 let sleduje youtubery až 8 lidí z 10

TZ Youtubeři: V Česku se jimi zatím baví hlavně mladí, ve věku 15-20 let sleduje youtubery až 8 lidí z 10

  • Nielsen Admosphere

Podle výsledků studie Video na internetu společnosti Nielsen Admosphere jsou youtubeři fenoménem, jenž oslovuje zejména generaci Z – jinými slovy tu, která v podstatě vyrostla na internetu. Autorská videa online pak sledují zhruba stejně intenzivně dívky i chlapci. Pro značky představují osobnosti produkující online videa zároveň příležitost, jak oslovit právě mladší část populace. Výzkumu se zúčastnilo 1200 respondentů z internetové populace starší 15 let.

Celá zpráva

Stránka: 1/71