Tiskové zprávy

TZ Junior Achievement: Mladí lidé se do vlastního podnikání příliš nehrnou. Chybí jim adekvátní vzdělání, bojí se byrokracie a nekalých praktik

TZ Junior Achievement: Mladí lidé se do vlastního podnikání příliš nehrnou. Chybí jim adekvátní vzdělání, bojí se byrokracie a nekalých praktik

Co je pro mladé lidi výhodnější? Začít podnikat nebo si najít teplé místečko v podobě hlavního zaměstnaneckého poměru? Je dnešní mladá generace průbojná a podnikavá? Nebojí se riskovat a jít si za svým profesním snem? Je podnikání v ČR spojeno s korupcí a nečestným jednáním? Na tyto záludné dotazy opověděl marketingový výzkum, který na vzorku 523 respondentů starších 15 let provedla renomovaná výzkumná agentura Nielsen Admosphere v průběhu měsíce dubna 2018.

Celá zpráva

ATO: Z médií dávají děti nejčastěji přednost televizi, ta předčí i počítačové hry nebo internet

ATO: Z médií dávají děti nejčastěji přednost televizi, ta předčí i počítačové hry nebo internet

Výzkum životního stylu dětí ukazuje, že mezi mediálními aktivitami stále vede sledování televize: denně nebo téměř denně se k němu hlásí téměř tři čtvrtiny dětí ve věku 4–14 let. Toto tradiční médium tak ve frekvenci konzumace předčí například i sledování nejrůznějšího obsahu na internetu, hraní her nebo četbu knih.

Celá zpráva

ATO: Televizi sledujeme více a v lepší kvalitě

ATO: Televizi sledujeme více a v lepší kvalitě

  • Nielsen Admosphere

Televizi v současnosti najdeme v 95 % českých domácností. Čas, který u ní trávíme, navíc neustále roste. Češi starší 15 let ji v průměru sledují 3 hodiny a 45 minut denně, což je o 31 minut více než před deseti lety. Navíc sledují vysílání v lepší kvalitě: téměř dvě třetiny televizních domácností už přijímají stanice v HD rozlišení. Kontinuálně roste také vybavenost domácností dalšími technologiemi: stoupá jak počet notebooků, tak smartphonů nebo tabletů, tedy zařízení, na kterých je již běžně konzumován televizní videoobsah.

Celá zpráva

Stránka: 1/79