Tiskové zprávy

Reklamu v nejvyšší hodnotě v segmentu léky měl v 1. kvartálu  Strepfen, těsně druhý byl Paralen

Reklamu v nejvyšší hodnotě v segmentu léky měl v 1. kvartálu Strepfen, těsně druhý byl Paralen

Inzerci v nejvyšší hodnotě měl z firemních značek léků na českém trhu v prvním kvartálu letošního roku Strepfen, který navíc zaznamenal meziročně téměř osminásobný nárůst. Reklamu v druhé nejvyšší hodnotě umístila značka léků proti chřipce a bolesti, Paralen. Trojici největších inzerentů pak uzavírá značka ACC, která zůstala oproti roku 2016 na srovnatelné hodnotě jako v prvním kvartálu roku 2016. Ukazují to výsledky monitoringu reklamy Ad Intel, který provádí společnost Nielsen Admosphere.

Celá zpráva

Infografika: Češi a osobní rozvoj

Infografika: Češi a osobní rozvoj

Infografika uvnitř. Výzkum realizovaný společností Nielsen Admosphere ve spolupráci s Ligou otevřených mužů ukázal, že z životních témat a situací lidé v současnosti nejvíce řeší zdraví a na druhém místě kariéru spolu s rozvojem osobních kvalit. Kurzy v oblasti osobního rozvoje ale respondenty příliš nezajímají. Výzkumu se zúčastnilo 512 mužů a žen starších 15 let z české internetové populace.

Celá zpráva

TZ Z řetězců měl inzerci v nejvyšší hodnotě od začátku roku Lidl

TZ Z řetězců měl inzerci v nejvyšší hodnotě od začátku roku Lidl

V období leden-únor 2017 vystavil nejvíce inzerce v segmentu širokosortimentálních řetězců s převahou potravin Lidl, který využil prostor v celkové ceníkové hodnotě 172,2 milionů korun. Za ním se v tomto žebříčku umístili zadavatelé Kaufland Česká republika a BILLA. Údaje vychází z monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere.

Celá zpráva

TZ a infografika: Díky hybridní televizi je ovládání chytrých funkcí televize pohodlnější, shoduje se většina uživatelů HbbTV

TZ a infografika: Díky hybridní televizi je ovládání chytrých funkcí televize pohodlnější, shoduje se většina uživatelů HbbTV

HbbTV, jinak také hybridní televize, která kombinuje televizní vysílání s internetem, si pomalu, ale jistě získává místo v českém televizním vysílání. Její uživatelé na ní oceňují například to, že jim usnadňuje ovládání chytrých funkcí televize. Tyto a další poznatky přineslo šetření Nielsen Admosphere ve spolupráci s Českými radiokomunikacemi, které se uskutečnilo na panelu 4685 respondentů z české internetové populace starší 15 let. Dodatečný kvalitativní výzkum k tématu zjišťoval, jak se zástupci českých mediálních agentur staví k HbbTV reklamě. Ta je podle nich pro zadavatele atraktivní, a to zejména pro některé konkrétní produkty, jako jsou služby spojené s velkým množstvím informací, luxusní produkty a tak dále.

Celá zpráva

Stránka: 1/73