Tiskové zprávy

Ze zmrzlin Češi mírně preferují ozkoušené druhy před novými, za porci nechtějí utratit více než 30 korun

Ze zmrzlin Češi mírně preferují ozkoušené druhy před novými, za porci nechtějí utratit více než 30 korun

Léto a prázdniny už jsou sice za námi, proč si je ale ještě nepřipomenout několika čísly z nejnovějšího výzkumu Nielsen Admosphere, který se věnoval konzumaci zmrzliny mezi Čechy. Šetření nepřekvapivě potvrdilo, že se u nás zmrzlině daří, a to jak té kusové, tak kopečkové, případně točené. Z výsledků ale vyšlo také, že Češi se ve výběru druhů kloní spíše k ozkoušeným druhům, i když alespoň občas rádi zkouší druhy nové. Naopak složení příliš neřeší.

Celá zpráva

ATO: Ani zvyšující se počet digitálních zařízení neohrožuje vůdčí postavení televize v českých domácnostech

ATO: Ani zvyšující se počet digitálních zařízení neohrožuje vůdčí postavení televize v českých domácnostech

V českých domácnostech přibývají digitální zařízení, na nichž můžeme sledovat videoobsah. Ani těm se ale v této oblasti nedaří pokořit dominantní postavení televize, kterou dnes stále najdeme téměř ve všech domácnostech a na které – i v dnešní digitální době – sledujeme videoobsah nejvíce. Potvrzují to výsledky Zaváděcího výzkumu 2017, který zajišťuje společnost Nielsen Admosphere pro Asociaci televizních organizací (ATO) jako nedílnou součást peoplemetrového projektu.

Celá zpráva

Adwind Software nabízí nový nástroj pro strategické plánování TV reklamních kampaní

Adwind Software nabízí nový nástroj pro strategické plánování TV reklamních kampaní

  • Adwind Software

Společnost Adwind Software uvedla ve svém cloudovém softwaru Adwind Kite na trh nový nástroj pro strategické plánování televizních reklamních kampaní – modul Reachové křivky. Oproti stávajícím řešením má výrazně jednodušší ovládání a zároveň poskytuje přesnější odhady zásahu reklamních kampaní. Od druhého pololetí 2017 již modul využívají všechny agentury ze skupiny GroupM.

Celá zpráva

TZ ATO: Změna v měření televizní sledovanosti

TZ ATO: Změna v měření televizní sledovanosti

  • Nielsen Admosphere

Od 1. září 2017 budou oficiální data sledovanosti televize zahrnovat i odloženou sledovanost měřenou za období třech dnů po odvysílání konkrétního pořadu. Toto rozšíření oficiální televizní měny se týká všech veřejných datových výstupů.

Celá zpráva

V segmentu osobních aut umístila reklamu v nejvyšší hodnotě od začátku roku Škoda. Dle výzkumu vede tato značka i v preferencích respondentů

V segmentu osobních aut umístila reklamu v nejvyšší hodnotě od začátku roku Škoda. Dle výzkumu vede tato značka i v preferencích respondentů

  • Ad Intel

Reklamní prostor v nejvyšší ceníkové hodnotě v segmentu osobních automobilů využil v prvním pololetí zadavatel Škoda. Jeho hodnota byla dokonce více než dvojnásobná oproti prvnímu pololetí roku 2016. Prostor v druhé nejvyšší hodnotě pak svou inzercí obsadil Hyundai. Do zajímavého kontextu tato data z monitoringu reklamy Nielsen Admosphere uvádějí výsledky výzkumu stejné společnosti, podle které nejvíce lidí v české internetové populaci starší 15 let vlastní právě vůz značky Škoda. Tato značka je zároveň největším počtem dotázaných vnímána jako nejlepší. Výzkum byl realizován na vzorku pětistovky respondentů.

Celá zpráva

Stránka: 1/76