Tiskové zprávy

TZ Centrum proti terorismu a hybridním hrozbám Češi neřeší

TZ Centrum proti terorismu a hybridním hrozbám Češi neřeší

Vznik Centra proti terorismu a hybridním hrozbám při Ministerstvu vnitra zatím zaznamenala pětina Čechů. Na jeho přesný název si však ve výzkumu Nielsen Admosphere vzpomnělo jen 1 % z pětistovky dotázaných starších 18 let. Zájem mezi Čechy není ani o návštěvu internetových stránek Centra. Necelá třetina respondentů si přitom myslí, že alespoň částečně ví, jak útvar funguje.

Celá zpráva

TZ Nielsen získal od Media Rating Council akreditaci výpočtu TV ratingu na digitálních platformách

TZ Nielsen získal od Media Rating Council akreditaci výpočtu TV ratingu na digitálních platformách

Americká pobočka globální agentury Nielsen v úterý 7. února oznámila, že získala akreditaci od Media Rating Council (MRC) na zahrnutí měření digitálních platforem do výsledků tradiční televizní sledovanosti. Toto rozšiřující řešení, známé jako Digital in TV Ratings, přináší zapojeným televizním společnostem data z lineární televizní sledovanosti na počítačích a mobilních zařízení. Jedná se o první řešení tohoto druhu, které získalo akreditaci od MRC.

Celá zpráva

TZ Nejvíce lidí vybírá prací prostředky podle ceny. Reklamu v nejvyšší hodnotě měl loni Persil

TZ Nejvíce lidí vybírá prací prostředky podle ceny. Reklamu v nejvyšší hodnotě měl loni Persil

Nejdůležitějším faktorem při výběru pracích prostředků je zpravidla cena, naopak nejméně rozhoduje o nákupech zboží tohoto typu obal či etiketa – alespoň tak to vidí respondenti výzkumu Nielsen Admosphere. Z výsledků šetření, kterého se zúčastnila pětistovka respondentů z české internetové populace starší 15 let, dále vyplývá, že necelá polovina dotázaných preferuje z pracích prostředků prášek a polovina lidí také používá různé druhy těchto prostředků s ohledem na barvu praného prádla. V reklamním segmentu pracích prostředků umístila inzerci v nejvyšší hodnotě značka Persil, která v roce 2016 využila prostor za 137,7 milionů korun, jak ukazuje monitoring reklamy Ad Intel.

Celá zpráva

Stránka: 1/72