Tiskové zprávy

Pivo zůstává doménou mužů, inzerci v nejvyšších cenách měl od začátku roku Radegast

Pivo zůstává doménou mužů, inzerci v nejvyšších cenách měl od začátku roku Radegast

45 % lidí pije pivo alespoň jednou týdně nebo častěji, nejoblíbenější a zároveň nejčastěji konzumované značky jsou Pilsner Urquell a Velkopopovický Kozel. Vychází to z výsledků výzkumu, který realizovala společnost Nielsen Admosphere na vzorku pětistovky respondentů z internetové populace starší 18 let z Českého národního panelu. Nejvyšší nárůst hodnoty reklamy měl ze zadavatelů v segmentu pivo v prvních pěti měsících roku 2017 Gambrinus, jak ukazuje monitoring reklamy Ad Intel.

Celá zpráva

Delší dovolenou letos plánují skoro tři čtvrtiny lidí. Žebříček hodnot inzerce cestovních kanceláří vedl v období leden-duben 2017 Čedok

Delší dovolenou letos plánují skoro tři čtvrtiny lidí. Žebříček hodnot inzerce cestovních kanceláří vedl v období leden-duben 2017 Čedok

  • Nielsen Admosphere

Téměř tři čtvrtiny Čechů plánují v letošním roce minimálně jednu delší dovolenou – ať už v Česku, nebo v zahraničí. Více je takových lidí, kteří si dovolenou zařizují sami, tedy bez využití služeb cestovních kanceláří, jak ukazuje výzkum Nielsen Admosphere realizovaný na vzorku pěti set respondentů z internetové populace starší 15 let. A jak je na tom aktuálně reklama v segmentu cestovních kanceláří? Inzerci v nejvyšší hodnotě vystavil v období leden-duben 2017 Čedok. Ukazuje to monitoring reklamy Ad Intel Nielsen Admosphere.

Celá zpráva

Stránka: 1/74