Nielsen

Výzkumný servis

Proč si vybrat Nielsen?

Umíme výzkum

  • Přední výzkumná agentura
  • Spoluautor standardů pro výzkum trhu a výzkumných metodik
  • Člen Sdružení agentur pro výzkum trhu (SIMAR) a European Society for Opinion and Marketing Research (ESOMAR)
  • Tvůrce ABCDE klasifikace
  • Vlastní výzkumné studie, technologie i software
  • Spoluvlastník sítě online panelů European National Panels

Realizujeme různé metody sběru dat, výzkumů a analýz v Česku i v Evropě.

S čím vším vám pomůžeme?

Náš výzkumný záběr

Máme široké portfolio výzkumných produktů a služeb. Rádi Vám navrhneme to správné řešení pro Váš byznys.

groups

Sociologické výzkumy

Pomůžeme Vám prozkoumat společenské fenomény a trendy. Zvolíme tu správnou metodu zkoumání nebo jejich kombinaci.

shopping_cart

Marketingové výzkumy

Prozkoumejte s námi své zákazníky nebo dopad své reklamy! K většině ukazatelů nabízíme benchmarky napříč trhem.

supervised_user_circle

Výzkumy mediálního publika

Provádíme výzkumy mezi čtenáři, diváky a posluchači médií a identifikujeme jejich potřeby. Jsme realizátory PCEM a Radioprojektu.

question_answer

Omnibusové výzkumy

Realizujeme měsíční rychlé výzkumy na reprezentativním vzorku respondentů, kam jsme připraveni vložit jakékoli Vaše otázky!

poll

Ankety

Umíme zorganizovat jednoduchá hlasování online i offline formou.

devices

Nástroje na měření internetové reklamy

Změříme efektivitu Vaší online kampaně a získáme informace o zasažených uživatelích.

bubble_chart

Analýzy

Zajímá-li Vás hlubší potenciál Vašich dat, obraťte se na nás. Umožníme Vám je efektivněji využít třeba pomocí segmentace.

insights

Studie

Podílíme se na pravidelných studiích, které zkoumají chování online populace v oblasti zpravodajství, videa nebo nakupování.

rebase_edit

Kombinace metod

Vymyslíme pro Vás kombinace různých přístupů a výzkumných metod – vše na míru Vašim potřebám.

Evropská síť respondentů

Nielsen spoluvlastní evropský panel online respondentů a realizuje národní i mezinárodní výzkumy v České a Slovenské republice, Polsku, Maďarsku a Bulharsku.

naše metody zkoumání

ZEPTÁME SE stovek respondentů

Kvantitativní výzkumy

Potřebujete reprezentativní data, o která se můžete opřít?

support_agent

Telefonické dotazování (CATI)

question_answer

Face-to-face dotazování (CAPI, PAPI)

list_alt

Online sběr dat
(CAWI, ENP)

Najdeme insight, který vás zajímá

Kvalitativní výzkumy

Hledáte i nepoznané insighty Vaší cílové skupiny, používání produktů či služeb?

group

Individuální hloubkové rozhovory

groups

Skupinové diskuze
(focus groups)

emoji_people

Etnografická pozorování

jak vypadá práce tazatelů?

Máme k dispozici rozsáhlou tazatelskou síť

Spolupracujeme se sítí více než 800 tazatelů společnosti ResSOLUTION Group. Jimi sesbírané odpovědi představují důležitý základ pro výzkumné studie o návycích a postojích české populace.

SOCIOEKONOMICKÁ KLASIFIKACE

ABCDE Klasifikace

V roce 2012 jsme vyvinuli vlastní socioekonomickou ABCDE klasifikaci, která se používá ve všech velkých mediálních výzkumech v ČR. Definice proměnných jsou veřejné a lze je použít i v dalších výzkumech.

link
Více o ABCDE klasifikaci

Zaujala vás naše nabídka?

Kontaktujte nás!

Jsme součástí