Nejlepší pozice

banner_web

Na počátku bylo několik matfyzáků a jmenovali jsme se MEDIARESEARCH. Nyní si říkáme Nielsen Admosphere a jsme výzkumná agentura o více než 100 zaměstnancích. Zabýváme se hlavně technologickými a datově a analyticky náročnými projekty. Zkoumáme a měříme televizní sledovanost, monitorujeme veškerou reklamu. Naše dceřiná společnost vyvíjí cloudový software Adwind Kite pro uživatele na mediálním trhu. Kromě technologií nás baví i marketingový výzkum a statistické zpracování a analýza dat. Máme zázemí mezinárodní společnosti Nielsen, a přesto si stále udržujeme zápal malé firmy. Projekty na kterých se podílíme, jsou nejen jedny z největších, ale také metodicky nejzábavnějších výzkumů a měření v ČR. Více o naší výzkumné činnosti se dozvíte tady.

  • Statistiku si pro naše projekty děláme sami, data mining a modely se u nás opravdu používají.
  • Náš tým tvoří převážně absolventi a studenti MFF UK a náš názor je v projektech slyšet.

Hledáme nové zvídavé kolegy a kolegyně do našeho analytického týmu!

Co děláme:

  • Pracujeme se softwary jako  SQL, VBA, SPSS nebo R
  • Připravujeme a zpracováváme data v analytickém software
  • Využíváme základní i pokročilé matematicko-statistické metody při interpretaci výstupů dat, dokumentaci metod a výsledků
  • Podílíme se na vývoji, testování a korekcích metodik jednotlivých projektů

Nabízíme:

  • Široké možnosti uplatnit teoretické znalosti v praxi
  • Logické, matematické a interpretační úkoly na reálných datech z několika zemí
  • Získání zkušeností z oblasti elektronického měření sledovanosti médií a výzkumu trhu
  • Spolupráci v mladém dynamickém kolektivu
  • Přátelské prostředí a zázemí malé firmy s podporou nadnárodního partnera skupiny Nielsen

Očekáváme:

  • Zálibu v matematice
  • Chuť pracovat na opravdových datech
  • Zvídavého studenta vyšších ročníků MFF nebo jiného matematicky zaměřeného oboru VŠ
  • Analytické myšlení
  • Kladný vztah k programování
  • Pečlivost

Kontakt: tomas.hanzak@admosphere.cz