Tiskové zprávy

Suchej únor: Výjimečný ročník 2021 končí. Přinesl rekordní účast, knihu i 3x nová data o pití alkoholu v době COVID pandemie

Suchej únor: Výjimečný ročník 2021 končí. Přinesl rekordní účast, knihu i 3x nová data o pití alkoholu v době COVID pandemie

Končí 9. ročník zdravotně-osvětové kampaně Suchej únor, která podporuje muže a ženy ve snaze prověřit jejich vztah k alkoholu a změnit zaběhlé návyky. Podle reprezentativního výzkumu agentury Nielsen Admosphere se povědomí o kampani vyšplhalo z 58 na 76 % napříč českou populací starší 18 let. Celkově v letošním roce deklarovalo účast 10 % dospělých, tedy v přepočtu zhruba 700 000 lidí.

Celá zpráva

Petr Matyáštík povede jako Operations Director dva klíčové projekty – peoplemetrové měření a monitoring reklamy Nielsen Admosphere

Petr Matyáštík povede jako Operations Director dva klíčové projekty – peoplemetrové měření a monitoring reklamy Nielsen Admosphere

Od 1. března 2021 se Petr Matyáštík stává Operations Directorem. V Nielsen Admosphere manažersky zastřeší největší projekty společnosti: elektronické měření sledovanosti a monitoring reklamy Ad Intel, a to ve všech zemích jejich realizace: v případě měření sledovanosti TV v Česku, v Bulharsku a licenčně v Arménii, v případě monitoringu reklamy pak v Česku a Bulharsku.

Celá zpráva

Ad Intel news: Reklama v segmentu her a hraček

Ad Intel news: Reklama v segmentu her a hraček

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v segmentu her a hraček v roce 2020. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce.

Celá zpráva

JA Czech: Proměny ve vzdělávání: Přes dvě třetiny Čechů by se chtělo učit podnikat

JA Czech: Proměny ve vzdělávání: Přes dvě třetiny Čechů by se chtělo učit podnikat

Jak by měly vypadat školní osnovy pro 21. století? Víc praxe a méně teorie. Až 83 procent Čechů by si přálo, aby se do středoškolského vzdělávání lépe zapojily firmy. Jak ukázal výzkum agentury Nielsen Admosphere pro nevládní organizaci JA Czech, principy podnikavosti dnes lidé považují za důležitější než tradiční povinné předměty, jako je chemie nebo výtvarná výchova.

Celá zpráva

Kategorie vín byla i loni inzertně nejsilnější před koncem roku

Kategorie vín byla i loni inzertně nejsilnější před koncem roku

  • Ad Intel

Konec roku je tradičně pro vinaře plodný – jednak je v plném proudu „vinná sezona“, sklízejí se hrozny a výrobci a značky také zesilují svoji inzerci, neboť víno je mimo jiné běžnou součástí vánočních svátků a silvestrovských oslav. Podle dat z monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere za rok 2020 zaznamenala kategorie vín z vinných hroznů největší investice inzerentů (v ceníkových cenách) právě v prosinci.

Celá zpráva

Stránka: 2/98