Tiskové zprávy

European National Panels vstupuje na maďarský trh

European National Panels vstupuje na maďarský trh

Tisková zpráva Českého národního panelu - Český národní panel expanduje do Maďarska a bude tak pod svou mezinárodní značkou European National Panels (ENP) poskytovat služby v oblasti průzkumu trhu již ve všech zemích Visegrádské čtyřky.

Celá zpráva

Energy drinky pijí Češi hlavně „na únavu“, zajímají je i limitované edice příchutí

Energy drinky pijí Češi hlavně „na únavu“, zajímají je i limitované edice příchutí

Téměř každý druhý Čech alespoň někdy sáhne po energetickém nápoji. Není překvapením, že nejčastěji ve chvíli, kdy je unavený a potřebuje se probrat. Nejoblíbenější jsou přitom perlivé varianty těchto nápojů. Ze značek se těší největší oblibě Red Bull. Respondenti mají ale také zájem o limitované edice, kterými výrobci často doplňují svou základní nabídku příchutí. Výzkum realizovala výzkumná společnost Nielsen Admosphere na vzorku pětistovky respondentů z internetové populace Českého národního panelu starší 15 let. Stejná společnost realizuje také monitoring reklamy, ze kterého vychází, že letos zatím nejvíce inzeroval Big Shock.

Celá zpráva

Reklamě se v prvním pololetí opět dařilo, růstový trend pokračuje

Reklamě se v prvním pololetí opět dařilo, růstový trend pokračuje

  • Ad Intel

Reklamní trh navýšil v prvním pololetí 2018 ve srovnání se stejnou částí minulého roku o 9 %. Dlouhodobý trend tak i nadále zůstává růstový. Největší zásluhu na tom má televize a rozhlas, oba mediatypy vykazují 11% nárůst. Neztrácejí však ani tisková nebo out-of-home média. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere.

Celá zpráva

Češi i Slováci jsou aktivní v omezování odpadu: třídí, zvykli si do obchodů nosit vlastní tašky a snaží se zbytečně nevyhazovat jídlo

Češi i Slováci jsou aktivní v omezování odpadu: třídí, zvykli si do obchodů nosit vlastní tašky a snaží se zbytečně nevyhazovat jídlo

  • Nielsen Admosphere

Až 85 % Čechů a tři čtvrtiny Slováků, kteří jsou aktivní na internetu, zaznamenali problém se zamořením planety plastovým odpadem. I díky tomu jsou aktivní ve třídění odpadu: v Česku netřídí jen 2 % dotázaných, na Slovensku 4 %. V minimalizování své ekologické stopy jsou ale respondenti aktivní i v jiných oblastech: polovina si například vždy do obchodu nosí vlastní tašky. Výsledky přináší aktuální výzkumy společnosti Nielsen Admosphere, které se uskutečnily mezi pětistovkou českých a pětistovkou slovenských respondentů z aktivní internetové populace starší 15 let.

Celá zpráva

Stránka: 2/82