Tiskové zprávy

Ad Intel news: Reklama v segmentu erotických pomůcek

Ad Intel news: Reklama v segmentu erotických pomůcek

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled největších inzerentů z řad firemních značek v segmentu erotických pomůcek v období leden–září 2020. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce.

Celá zpráva

Čtvrtina Čechů přiznává, že nahlíží na druhé negativněji, pokud mají tetování

Čtvrtina Čechů přiznává, že nahlíží na druhé negativněji, pokud mají tetování

Tetování má podle výzkumu Nielsen Admosphere 15 % lidí. Nejčastěji ho mají na paži, nejobvyklejším motivem je symbol. Výzkum také zjišťoval, do jaké míry dokáže přítomnost tetování změnit názor na druhého člověka nebo přístup k němu: v takovém případě to necelé dvě třetiny lidí neřeší, ale čtvrtina lidí tetování na druhých vnímá negativně.

Celá zpráva

Pojem menopauza znají tři čtvrtiny Čechů, syndrom mužského stárnutí jen třetina

Pojem menopauza znají tři čtvrtiny Čechů, syndrom mužského stárnutí jen třetina

Klimakterium, menopauza, přechod, syndrom mužského stárnutí nebo andropauza jsou pojmy označující období života, ve kterém dochází k útlumu pohlavních funkcí člověka. Jsou ale tato označení ve společnosti rozšířena? A co o nich Češi vědí? To zjišťoval výzkum společnosti Nielsen Admosphere realizovaný na vzorku pěti set respondentů z řad internetové populace Českého národního panelu starší 15 let. Výzkum proběhl metodou online sběru dat.

Celá zpráva

Výzkum: Ve fast foodu jí několikrát měsíčně čtvrtina Čechů

Výzkum: Ve fast foodu jí několikrát měsíčně čtvrtina Čechů

  • Nielsen Admosphere

Jen 13 % Čechů nikdy nechodí do restaurací a bister s rychlým občerstvením. 10 % se tam naopak stravuje minimálně jednou týdně, dalších 16 % pak několikrát za měsíc. Nejčastěji se lidé rozhodují pro jídlo ve fast foodu spontánně, tedy například když jdou okolo a mají hlad nebo na něco chuť. Srovnatelně silným důvodem pro stravování v těchto zařízeních je ale také jejich rychlý servis. Jako hlavní negativum těchto zařízení vnímají jejich zákazníci nezdravé jídlo. Na špičce nejoblíbenějších fast foodů jsou v Česku řetězce KFC a McDonald’s.

Celá zpráva

Ad Intel news: Reklama v segmentu čerpacích stanic

Ad Intel news: Reklama v segmentu čerpacích stanic

  • Ad Intel

Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila nový měsíční seriál krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel a v prvním vydání jsme se zaměřili na segment čerpacích stanic. Tabulka ukazuje pět největších zadavatelů reklamy daného segmentu v období leden–srpen 2020. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce.

Celá zpráva

Stránka: 2/95