Produkty a služby

E-Commerce

shutterstock_149420990

Tato studie přináší řadu informací o tom, jak se vyvíjí oblast nakupování na internetu z pohledu zákazníků. Jak jsou Češi spokojeni s nakupováním na internetu a co jim nejvíce vadí? Jak se mění jejich požadavky a nároky na e-shopy? Jaké strategie při nakupování v e-shopech Češi využívají a jak se tyto strategie a přístupy v průběhu let změnily? Jak se mění pozice a vnímání jednotlivých e-shopů ze strany zákazníků? Odpovědi na tyto otázky a mnoho dalších informací o stále rostoucím trhu internetových obchodů naleznete ve volně prodejné studii E-commerce.

Období realizace: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015.

Tiskové výstupy z výzkumů z minulých let naleznete zde.

Zpravodajské servery

shutterstock_86966569

Studie o zpravodajských webech se zaměřuje na sledování zpravodajství uživateli na internetu, a to jak online, tak offline. Porovnává konzumaci zpravodajství v televizi, novinách, rádiu, internetu a mobilních zařízeních, mapuje jednotlivé zpravodajské zdroje a rubriky a přináší kompletní informace o zpravodajských serverech. Kde lidé sledují zprávy? Na kterých médiích a ve kterých mediatypech? Které zpravodajské weby lidé znají a jak často je navštěvují? Jak hodnotí různé zpravodajské weby a které atributy jim přikládají? K základní části je možné dokoupit další rozšíření, např.: Meziroční srovnání, Zpravodajství na sociálních sítích, Mobilní aplikace a mobilní zpravodajství, Regionální zpravodajství a Platby za zpravodajský obsah.

Období realizace: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015.

Tiskové výstupy z výzkumů z minulých let naleznete zde.

Mobilní zařízení a aplikace

shutterstock_176389451

Nielsen Admosphere sleduje rostoucí trendy užívání mobilních zařízení a jejich funkci v různých oblastech života. Kolik internetových uživatelů má smartphone, tablet nebo čtečku? Jaké operační systémy lidé využívají? Jak jim různé platformy vyhovují? Stahují aplikace a platí za ně? Které aplikace využívají a kde? Odpovědi na tyto a další otázky přináší volně prodejná studie speciálně zaměřená na toto téma.

Období realizace: 2011, 2012, 2013, 2014, 2015.

Tiskové výstupy z výzkumů z minulých let naleznete zde.

E-books

shutterstock_141345769

Studie se zaměřuje na četbu elektronických knih prostřednictvím různých zařízení, vlastnictví těchto zařízení a elektronických knih. Sleduje také čtenářské chování internetové populace, postoje čtenářů k elektronickým knihám a tištěným knihám i nejdůležitější motivátory a bariéry rozvoje e-čtení.

Období realizace: 2011, 2012, 2013.

Tiskové výstupy z výzkumů z minulých let naleznete zde.

Slevové servery

slevove servery

Využívání slevových serverů je u lidí stále populární a tvoří nemalou část internetové komerce. Studie se zaměřuje na znalost a využívání slevových serverů a slevových agregátorů. Přináší informace o množství nákupů a utracených částkách, nákupním chování zákazníků, strategii při výběru slevových serverů, zákaznické spokojenosti, preferovaných kategoriích zboží či služeb a mnohé další zajímavé informace.

Období realizace: 2011, 2012, 2013.

Tiskové výstupy z výzkumů z minulých let naleznete zde.

Komunitní weby

birds

Studie mapuje chování české populace na sociálních sítích, včetně počtu profilů, znalosti i návštěvnosti jednotlivých komunitních webů. Studie se zaměřuje také na využívání sociálních sítí k šíření povědomí o značkách a produktech. Je Facebook stále stejně „in“, nebo jej lidé opouštějí? Jak vnímají čeští uživatelé reklamu na sociálních sítích? Co lidé na sociálních sítích od společností chtějí? Odpovědi na tyto otázky a mnoho dalších informací o vývoji fenoménu sociálních sítí naleznete ve volně prodejné studii Komunitní weby.

Období realizace: 2009, 2010, 2011, 2012, 2015.

Tiskové výstupy z výzkumů z minulých let naleznete zde.

Video na internetu

shutterstock_192756479

Studie přináší informace o konzumaci audiovizuálního obsahu na internetu. Zjišťuje znalost a návštěvnost jednotlivých videoserverů, využívání zdrojů audiovizuálního obsahu, divácké preference, ochotu platit za audiovizuální obsah atd. Kde, kdy a jaká videa, filmy či pořady lidé na internetu sledují? Co všechno v souvislosti s videi na webu lidé dělají? Co je baví a co ne? Jak si vedou televizní archivy a online vysílání v porovnání s videoservery?

Období realizace: 2009, 2010, 2011, 2012, 2015.

Tiskové výstupy z výzkumů z minulých let naleznete zde.