TZ Trh s reklamou v roce 2015 vzrostl o téměř 8 %. Podle monitoringu reklamy AIS společnosti Nielsen Admosphere vykázal reklamní trh v roce 2015 téměř 8% růst oproti předchozímu roku.…
Český reklamní trh vykázal loni navzdory pandemii COVID-19 mírný růst. I přes pandemii COVID-19, která zasáhla nejen v Česku řadu byznysů, vykázal v roce 2020 český mediální trh s reklamou 3% růst. Jeho hybatelem byly televize a internet.…
TZ Internetová display reklama zaznamenala v dubnu 7% nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 520 milionů korun.…
TZ Televizní reklama dosahovala v roce 2016 rekordních hodnot. Dařilo se i ostatním mediatypům.…
Společnost Admosphere na základě lednové uzávěrky dat za rok 2011 upřesnila a doplnila souhrnnou ceníkovou hodnotu publikovaných reklamních sdělení v jednotlivých mediatypech. Celkový nárůst byl dán především vývojem v segmentu televizní reklamy.…
TZ Display reklama v lednu klesla o 44 %, zadavatelé využili prostor v hodnotě 349 milionů korun.…
TZ Internetová display reklama v srpnu beze změn, zadavatelé využili reklamní prostor v hodnotě 418 milionů korun. V srpnu 2014 nezaznamenala oblast internetové display reklamy žádné výrazné meziměsíční změny.…
TZ Internetová display reklama zaznamenala v prosinci 14% pokles, zadavatelé využili prostor v hodnotě 629 milionů.…
Mediaguru: Cílená reklama zatím není pro většinu příliš atraktivní. Negativní vztah české společnosti k reklamě se promítá i do cílené reklamy. Více než třetině dokonce vadí, ukázal výzkum Nielsen a ResSolution Group.…
TZ Admosphere: Reklamní investice do OOH médií v roce 2010. V rámci mediatypu out-of-home se v roce 2010 prodala reklama za více než 3,3 miliardy korun. Nejsilnějším poskytovatelem byla skupina JCDecaux.…
TZ Admosphere: Reklamní rozpočty pojišťovny letos přiškrcují. Reklamní investice pojišťoven na území České republiky v prvních pěti měsících letošního roku oproti loňsku převážně klesaly.…
TZ Admosphere: Ceníková hodnota reklamního prostoru poklesla ve třech čtvrtinách roku o 1,4 miliardy korun.…
Pojďte se s námi podívat do zákulisí monitoringu reklamy Admosphere #4. Kde se berou hodnoty popisující reklamní trh? Jak je možné zmonitorovat ročně více než 11 milionů reklamních sdělení a nad tím vším vytvořit souvislou a funkční databázi?…
Český reklamní trh v roce 2019 opět rostl, první místo a značný náskok před ostatními mediatypy si drží televize. Vývoj trhu s reklamou je v Česku dlouhodobě pozitivní, což potvrzují i data za rok 2019.…
Český mediální trh s reklamou vzrostl v roce 2021 o 8 %. Data monitoringu reklamy Nielsen Admosphere Ad Intel za rok 2021 ukazují, že nejsilnějším mediatypem byla v loňském roce opět televize.…
TZ Admosphere: Mediatypy v letech 2012 a 2013: ceníková hodnota reklamy na internetu i nadále roste, na TV trhu nastal 8% pokles. Největší meziroční nárůst na reklamním trhu zaznamenala internetová display reklama.…
Alespoň tak hovoří meziroční nárůst ceníkových cen za poskytnutý reklamní prostor. Naopak velké televize zlevňují. Prima COOL od letošku mění způsob ocenění.…
Českému reklamnímu trhu se v roce 2018 opět dařilo. Televize zůstává nejsilnějším mediatypem. Trhu s reklamou v Česku se dlouhodobě daří, ukazují data monitoringu reklamy Nielsen Admosphere za rok 2018.…
Reklama v roce 2017: televize byla opět rekordní, stoupla i hodnota ostatních mediatypů. Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere přináší svůj každoroční přehled ceníkové hodnoty reklamy, tentokrát za rok 2017.…
Nejlepším hercem v reklamě roku 2019 se stal Josef Polášek, otec z vánoční reklamy na Kofolu. V rozsáhlém výzkumu Nielsen Admosphere a Českého národního panelu zvolili respondenti vítěze kategorie Nejlepší herec v reklamě 2019, stal se jím Josef Polášek.…