Vyhledávání

TZ Trh s reklamou v roce 2015 vzrostl o téměř 8 % | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/tz-trh-s-reklamou-v-roce-2015-vzrostl-o-temer-8

TZ Trh s reklamou v roce 2015 vzrostl o téměř 8 %. Podle monitoringu reklamy AIS společnosti Nielsen Admosphere vykázal reklamní trh v roce 2015 téměř 8% růst oproti předchozímu roku.

Český reklamní trh vykázal loni navzdory pandemii COVID-19 mírný růst | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/cesky-reklamni-trh-vykazal-loni-navzdory-pandemii-covid-19-mirny-rust

Český reklamní trh vykázal loni navzdory pandemii COVID-19 mírný růst. I přes pandemii COVID-19, která zasáhla nejen v Česku řadu byznysů, vykázal v roce 2020 český mediální trh s reklamou 3% růst. Jeho hybatelem byly televize a internet.

TZ Internetová display reklama zaznamenala v dubnu 7% nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 520 milionů korun | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/tz-internetova-display-reklama-zaznamenala-v-dubnu-7-narust-zadavatele-vyuzili-prostor-v-hodnote-520-milionu-korun

TZ Internetová display reklama zaznamenala v dubnu 7% nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 520 milionů korun.

TZ Televizní reklama dosahovala v roce 2016 rekordních hodnot. Dařilo se i ostatním mediatypům | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/tz-televizni-reklama-dosahovala-v-roce-2016-rekordnich-hodnot-darilo-se-i-ostatnim-mediatypum

TZ Televizní reklama dosahovala v roce 2016 rekordních hodnot. Dařilo se i ostatním mediatypům.

TZ Mediatypy v letech 2010 a 2011 pohledem Admosphere | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/tz-mediatypy-v-letech-2010-a-2011-pohledem-admosphere

Společnost Admosphere na základě lednové uzávěrky dat za rok 2011 upřesnila a doplnila souhrnnou ceníkovou hodnotu publikovaných reklamních sdělení v jednotlivých mediatypech. Celkový nárůst byl dán především vývojem v segmentu televizní reklamy.

TZ Display reklama v lednu klesla o 44 %, zadavatelé využili prostor v hodnotě 349 milionů korun | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/tz-display-reklama-v-lednu-klesla-o-44-zadavatele-vyuzili-prostor-v-hodnote-349-milionu-korun

TZ Display reklama v lednu klesla o 44 %, zadavatelé využili prostor v hodnotě 349 milionů korun.

TZ Internetová display reklama v srpnu beze změn, zadavatelé využili reklamní prostor v hodnotě 418 milionů korun | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/tz-internetova-display-reklama-v-srpnu-beze-zmen-zadavatele-vyuzili-reklamni-prostor-v-hodnote-418-milionu-korun

TZ Internetová display reklama v srpnu beze změn, zadavatelé využili reklamní prostor v hodnotě 418 milionů korun. V srpnu 2014 nezaznamenala oblast internetové display reklamy žádné výrazné meziměsíční změny.

TZ Internetová display reklama zaznamenala v prosinci 14% pokles, zadavatelé využili prostor v hodnotě 629 milionů | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/tz-internetova-display-reklama-zaznamenala-v-prosinci-14-pokles-zadavatele-vyuzili-prostor-v-hodnote-629-milionu

TZ Internetová display reklama zaznamenala v prosinci 14% pokles, zadavatelé využili prostor v hodnotě 629 milionů.

Mediaguru: Cílená reklama zatím není pro většinu příliš atraktivní | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/mediaguru-cilena-reklama-zatim-neni-pro-vetsinu-prilis-atraktivni

Mediaguru: Cílená reklama zatím není pro většinu příliš atraktivní. Negativní vztah české společnosti k reklamě se promítá i do cílené reklamy. Více než třetině dokonce vadí, ukázal výzkum Nielsen a ResSolution Group.

TZ Admosphere: Reklamní investice do OOH médií v roce 2010 | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/tz-admosphere-reklamni-investice-do-ooh-medii-v-roce-2010

TZ Admosphere: Reklamní investice do OOH médií v roce 2010. V rámci mediatypu out-of-home se v roce 2010 prodala reklama za více než 3,3 miliardy korun. Nejsilnějším poskytovatelem byla skupina JCDecaux.

TZ Admosphere: Reklamní rozpočty pojišťovny letos přiškrcují | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/tz-admosphere-reklamni-rozpocty-pojistovny-letos-priskrcuji

TZ Admosphere: Reklamní rozpočty pojišťovny letos přiškrcují. Reklamní investice pojišťoven na území České republiky v prvních pěti měsících letošního roku oproti loňsku převážně klesaly.

TZ Admosphere: Ceníková hodnota reklamního prostoru poklesla ve třech čtvrtinách roku o 1,4 miliardy korun | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/tz-admosphere-cenikova-hodnota-reklamniho-prostoru-poklesla-ve-trech-ctvrtinach-roku-o-1-4-miliardy-korun

TZ Admosphere: Ceníková hodnota reklamního prostoru poklesla ve třech čtvrtinách roku o 1,4 miliardy korun.

Pojďte se s námi podívat do zákulisí monitoringu reklamy Admosphere #4 | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/pojdte-se-s-nami-podivat-do-zakulisi-monitoringu-reklamy-admosphere-4

Pojďte se s námi podívat do zákulisí monitoringu reklamy Admosphere #4. Kde se berou hodnoty popisující reklamní trh? Jak je možné zmonitorovat ročně více než 11 milionů reklamních sdělení a nad tím vším vytvořit souvislou a funkční databázi?

Český reklamní trh v roce 2019 opět rostl, první místo a značný náskok před ostatními mediatypy si drží televize | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/cesky-reklamni-trh-v-roce-2019-opet-rostl-prvni-misto-a-znacny-naskok-pred-ostatnimi-mediatypy-si-drzi-televize

Český reklamní trh v roce 2019 opět rostl, první místo a značný náskok před ostatními mediatypy si drží televize. Vývoj trhu s reklamou je v Česku dlouhodobě pozitivní, což potvrzují i data za rok 2019.

Český mediální trh s reklamou vzrostl v roce 2021 o 8 % | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/cesky-medialni-trh-s-reklamou-vzrostl-v-roce-2021-o-8

Český mediální trh s reklamou vzrostl v roce 2021 o 8 %. Data monitoringu reklamy Nielsen Admosphere Ad Intel za rok 2021 ukazují, že nejsilnějším mediatypem byla v loňském roce opět televize.

TZ Admosphere: Mediatypy v letech 2012 a 2013: ceníková hodnota reklamy na internetu i nadále roste, na TV trhu nastal 8% pokles | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/tz-admosphere-mediatypy-v-letech-2012-a-2013-cenikova-hodnota-reklamy-na-internetu-i-nadale-roste-na-tv-trhu-nastal-8-pokles

TZ Admosphere: Mediatypy v letech 2012 a 2013: ceníková hodnota reklamy na internetu i nadále roste, na TV trhu nastal 8% pokles. Největší meziroční nárůst na reklamním trhu zaznamenala internetová display reklama.

TZ Admosphere: Meziroční srovnání ceníků TV stanic | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/tz-admosphere-mezirocni-srovnani-ceniku-tv-stanic

Alespoň tak hovoří meziroční nárůst ceníkových cen za poskytnutý reklamní prostor. Naopak velké televize zlevňují. Prima COOL od letošku mění způsob ocenění.

Českému reklamnímu trhu se v roce 2018 opět dařilo. Televize zůstává nejsilnějším mediatypem | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/ceskemu-reklamnimu-trhu-se-v-roce-2018-opet-darilo-televize-zustava-nejsilnejsim-mediatypem

Českému reklamnímu trhu se v roce 2018 opět dařilo. Televize zůstává nejsilnějším mediatypem. Trhu s reklamou v Česku se dlouhodobě daří, ukazují data monitoringu reklamy Nielsen Admosphere za rok 2018.

Reklama v roce 2017: televize byla opět rekordní, stoupla i hodnota ostatních mediatypů | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/reklama-v-roce-2017-televize-byla-opet-rekordni-stoupla-i-hodnota-ostatnich-mediatypu

Reklama v roce 2017: televize byla opět rekordní, stoupla i hodnota ostatních mediatypů. Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere přináší svůj každoroční přehled ceníkové hodnoty reklamy, tentokrát za rok 2017.

Nejlepším hercem v reklamě roku 2019 se stal Josef Polášek, otec z vánoční reklamy na Kofolu | Nielsen Admosphere - Výzkumná agentura
www.nielsen-admosphere.cz/news/nejlepsim-hercem-v-reklame-roku-2019-se-stal-josef-polasek-otec-z-vanocni-reklamy-na-kofolu

Nejlepším hercem v reklamě roku 2019 se stal Josef Polášek, otec z vánoční reklamy na Kofolu. V rozsáhlém výzkumu Nielsen Admosphere a Českého národního panelu zvolili respondenti vítěze kategorie Nejlepší herec v reklamě 2019, stal se jím Josef Polášek.