Máme přehled o české reklamě

Monitoring reklamy Ad Intel

Monitoring reklamy Ad Intel přináší ucelený a strukturovaný přehled o realizované reklamě napříč celou mediální sférou. Provozujeme ho v ČR a jsme součástí globální skupiny Nielsen, která nabízí monitoring reklamy Ad Intel ve více než
30 zemích světa
.

link
Web Ad Intel na Nielsen.com

Jaká média monitorujeme v ČR?

tv

Televize

59 tuzemských televizních stanic

devices

Internet

Přes 240 serverů, rozsah dle projektu AdMonitoring

article

Tisk

Více než 420 tiskových titulů (novin, časopisů, příloh atd.)

radio

Rádio

52 českých rozhlasových stanic

mms

OOH média

16 poskytovatelů – outdoor, indoor, instore, kinoreklama, OOH TV

Co vám můžeme nabídnout?

Máme přehled o ceníkové hodnotě inzerce

Monitoring reklamy

Zjišťujeme informace o ceníkové hodnotě využitého reklamního prostoru ve všech mediatypech.

Data získáváme nezávislým sběrem (televize, tisk, rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

Data za mediatypy televize, tisk a rádio dodáváme denně!

známe podobu reklam

Kreativní monitoring

Poskytujeme audiovizuální podobu reklam (kreativu) v uveřejněné podobě.

reklamní kampaně dále zkoumáme

Analýzy a výstupy z databáze dat

Zpracováváme konkrétní analýzy a studie reklamních kampaní, které proběhly v českém mediálním prostoru.

Analýzy lze zaměřit například na konkrétní média, zadavatele, značky nebo produktové segmenty.

K datům nabízíme profesionální analytický software Adwind Kite.

Díky němu máte potřebná data vždy online.

Proč právě Ad Intel od Nielsen?

Naše výhody

K čemu data z monitoringu reklamy slouží?

cases

Konkurenční analýzy

Přehled o reklamních aktivitách konkurence dle vaší specifikace. Denní, týdenní či měsíční reporting, roční souhrny.

timeline

Sledování trendů

Informace o změnách ve využívání jednotlivých mediatypů nebo konkrétních médií, data o oblíbenosti reklamních formátů, sezónních vlivech a celkovém objemu reklamy v čase.

mediation

Mediální audit

Díky našim datům si ověříte, jestli byla vaše reklama opravdu uveřejněna. Výstupy z monitoringu umožňují lépe vyhodnotit a zefektivnit proces spolupráce mezi zadavatelem reklamy, mediální agenturou a médiem.

account_tree

Kombinace dat s dalšími zdroji

Monitoring reklamy lze propojovat s dalšími datovými zdroji, například informacemi o mediálním dopadu (sledovanost, návštěvnost, poslechovost, čtenost) nebo s vašimi prodejními daty.

V naší databázi najdete informace o reklamních kampaních realizovaných v ČR od roku 2010.

Ad Intel neustále vylepšujeme a vyvíjíme podle potřeb trhu.

Pravidelně aktualizujeme metodiku v reakci na potřeby trhu. Na produktu Ad Intel se v Nielsen v ČR podílí 30 kolegů.

Spolupráce na datech ad intel

Našimi partnery při tvorbě produktu v ČR jsou

Na koho se můžete obrátit?

mail
obchodcz@nielsen.com