Monitoring reklamy Ad Intel přináší ucelený a strukturovaný přehled o realizované reklamě napříč celou mediální sférou. Provozujeme ho v ČR a v Bulharsku. Jsme součástí globální skupiny Nielsen, která nabízí monitoring reklamy Ad Intel ve více než 30 zemích světa.
Televize
Více než 60 tuzemských televizních stanic
Internet
Přes 260 serverů, rozsah dle projektu AdMonitoring
Tisk
Více než 470 tiskových titulů (novin, časopisů, příloh atd.)
Rádio
Přes 60 českých rozhlasových stanic
OOH média
17 poskytovatelů – outdoor, indoor, instore, kinoreklama, OOH TV
Zjišťujeme informace o ceníkové hodnotě využitého reklamního prostoru ve všech mediatypech.
Data získáváme nezávislým sběrem (televize, tisk, rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).
Data za mediatypy televize, tisk a rádio dodáváme denně!
Poskytujeme audiovizuální podobu reklam (kreativu) v uveřejněné podobě.
Zpracováváme konkrétní analýzy a studie reklamních kampaní, které proběhly v českém mediálním prostoru.
Analýzy lze zaměřit například na konkrétní média, zadavatele, značky nebo produktové segmenty.
K čemu data z monitoringu reklamy slouží?
Konkurenční analýzy
Přehled o reklamních aktivitách konkurence dle vaší specifikace. Denní, týdenní či měsíční reporting, roční souhrny.
Sledování trendů
Informace o změnách ve využívání jednotlivých mediatypů nebo konkrétních médií, data o oblíbenosti reklamních formátů, sezónních vlivech a celkovém objemu reklamy v čase.
Mediální audit
Díky našim datům si ověříte, jestli byla vaše reklama opravdu uveřejněna. Výstupy z monitoringu umožňují lépe vyhodnotit a zefektivnit proces spolupráce mezi zadavatelem reklamy, mediální agenturou a médiem.
Kombinace dat s dalšími zdroji
Monitoring reklamy lze propojovat s dalšími datovými zdroji, například informacemi o mediálním dopadu (sledovanost, návštěvnost, poslechovost, čtenost) nebo s vašimi prodejními daty.
Pravidelně aktualizujeme metodiku v reakci na potřeby trhu. Na produktu Ad Intel se v Nielsen Admosphere podílí 30 kolegů.