Celospolečenský přesah

Pomáháme

Podporujeme projekty, které nám jsou lidsky blízké a mají smysl jak pro naše zaměstnance, tak i pro celou společnost.

Jsme partnery kampaně Suchej únor

Pro zdravotně-osvětovou kampaň Suchej únor, která mění vztah společnosti k alkoholu, realizujeme exkluzivní online výzkumy o vztahu Čechů k alkoholu a kampani Suchej únor.

NAše kilometry pomáhají ONKO Unii

Týmy našich zaměstnanců spolu s kolegy ze společnosti ResSOLUTION Group podporují svojí účastí v letní sportovní soutěži „KiloMETRY“ neziskovou organizaci ONKO Unie. Ta poskytuje podporu pacientkám s gynekologickými nádorovými onemocněními a rakovinou prsu.

V roce 2024 týmy ujely či ušly celkem 42 905 km. Za každý ujetý kilometr dostala ONKO Unie od české pobočky Nielsen darem 30 haléřů, celkem tedy 12 872 Kč.

Podporujeme organizaci Junior Achievement (JA Czech)

JA Czech, součást JA Worldwide, poskytuje mladým lidem praktické ekonomické vzdělávání, rozvíjí jejich znalosti a dovednosti, inspiruje  je a podporuje v aktivním přístupu k životu s cílem připravit je pro vstup na trh práce.  
Nielsen pro českou pobočku zajišťuje exkluzivní online výzkumy zaměřené na podnikání.

Jsme partnerem projektu na záchranu Svatováclavské rotundy

Na jaře 2016 jsme podpořili aktivitu Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy a stali se partnerem projektu záchrany Svatováclavské rotundy na Malé Straně. Ta byla objevena po 376 letech, kdy byla považována za ztracenou, při rekonstrukci fakulty v roce 2004. O rotundě vznikla v roce 2020 také kniha Malostranská rotunda svatého Václava v Praze.

Adwind Software sponzoruje kardinála dominikánského

Tým naší sekce Adwind Software od léta 2014 sponzoruje krásného opeřence kardinála dominikánského v pražské ZOO. Tento malý pěvec s červeně zbarvenou hlavou se vyskytuje zejména v lesích Jižní Ameriky. Pro svoje atraktivní zbarvení a klidnou povahu je často chován také v domácnostech.

Šíříme mediální vzdělávání a osvětu

Provozujeme web www.peoplemetry.cz, kde zájemci najdou odpovědi na otázky kolem peoplemetrů a měření sledovanosti televize. Pravidelně také o měření sledovanosti televize a mediálním výzkumu přednášíme na Vysoké škole ekonomické v Praze i v Jindřichově Hradci. Pro studenty vysokých škol organizujeme exkurze v sídle naší společnosti na pražském Žižkově.

Globální odpovědnost a udržitelnost společnosti Nielsen

Strategie globální odpovědnosti a udržitelnosti společnosti Nielsen zahrnuje všechny environmentální, sociální a správní otázky (ESG), které ovlivňují naše obchodní aktivity, provoz a veškeré interní i externí zainteresované strany. Naše globální týmy spolupracují, aby měly mimořádně velký dopad na trhy a komunity, kde žijeme a působíme.