Podporujeme projekty, které nám jsou lidsky blízké a mají smysl jak pro naše zaměstnance, tak i pro celou společnost.
Týmy našich zaměstnanců podporují svojí účastí v letní sportovní soutěži „NAD kilometry“ neziskovou organizaci ONKO Unie. Ta podporuje pacientky s gynekologickými nádorovými onemocněními. V roce 2021 týmy ujely či ušly celkem 66 524 km a za každý ujetý kilometr dostala ONKO Unie od Nielsen Admosphere darem 25 haléřů, celkem tedy 16 631 Kč.
JA Czech, součást JA Worldwide, poskytuje mladým lidem praktické ekonomické vzdělávání, rozvíjí jejich znalosti a dovednosti, inspiruje je a podporuje v aktivním přístupu k životu s cílem připravit je pro vstup na trh práce.
Nielsen Admosphere pro českou pobočku zpracovává exkluzivní online výzkumy zaměřené na podnikání.
Na jaře 2016 jsme podpořili aktivitu Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy a stali se partnerem projektu záchrany Svatováclavské rotundy na Malé Straně. Ta byla objevena po 376 letech, kdy byla považována za ztracenou, při rekonstrukci fakulty v roce 2004. O rotundě vznikla v roce 2020 také kniha Malostranská rotunda svatého Václava v Praze.
Naše dceřiná společnost Adwind Software od léta 2014 sponzoruje krásného opeřence kardinála dominikánského v pražské ZOO. Tento malý pěvec s červeně zbarvenou hlavou se vyskytuje zejména v lesích Jižní Ameriky. Pro svoje atraktivní zbarvení a klidnou povahu je často chován také v domácnostech.
Provozujeme web www.peoplemetry.cz, kde zájemci najdou odpovědi na otázky kolem peoplemetrů a měření sledovanosti televize. Pravidelně také o měření sledovanosti televize a mediálním výzkumu přednášíme na Vysoké škole ekonomické v Praze i v Jindřichově Hradci. Pro studenty vysokých škol organizujeme exkurze v sídle naší společnosti na pražském Žižkově.