Máme široké portfolio výzkumných produktů a služeb. Rádi Vám navrhneme to správné řešení pro Váš byznys.
Chcete své teorie o společenských jevech podpořit daty? Potřebujete zjistit, jak Češi přistupují ke společenským tématům?
Chcete poznat své zákazníky nebo zjistit, jak vnímají Vaši značku? Zajímá Vás, jaký dopad má Vaše reklama?
Potřebujete zjistit, co na Vašem médiu nejvíc oceňují Vaši čtenáři? Nebo jak hodnotí Váš nový pořad?
Rádi byste položili pár krátkých otázek a rozsáhlý výzkum teď není to pravé? Chcete znát postoje populace na aktuální téma?
Potřebujete zorganizovat rychlé hlasování? Zajímá Vás postoj lidí bez socio-demografického detailu?
Zajímá Vás, jak úspěšná je Vaše online kampaň? Nebo chcete získat více informací o zasažených uživatelích?
Zajímá Vás hlubší potenciál Vašich dat? Potřebujete roztřídit cílové skupiny podle netradičních charakteristik?
Hodila by se Vám data o zpravodajství, videu nebo nakupování online? Chcete se podívat na vývoj trendů v posledních 10+ letech?
Nielsen Admosphere je autorem vlastní ABCDE socioekonomické klasifikace. Využijte ji i pro Váš příští výzkum!
Potřebujete reprezentativní data, o která se můžete opřít?
Máte zájem o rychlý průzkum a důvěryhodné výsledky?
Telefonické dotazování (CATI)
Face-to-face dotazování (CAPI, PAPI)
Online sběr dat
(CAWI, ENP)
Hledáte i nepoznané insighty Vaší cílové skupiny, používání produktů či služeb?
Potřebujete otestovat produkt, službu, koncept a odhalit problematická místa?
Individuální hloubkové rozhovory
Skupinové diskuze
(focus groups)
Etnografická pozorování
Hledáte nástroj, jehož ovládání je snadné a intuitivní?
Hodila by se Vám možnost využívat software kdykoli a kdekoli?