Nielsen admosphere

Výzkumný servis

Proč si vybrat Nielsen admosphere?

Umíme výzkum

  • Přední výzkumná agentura
  • Spoluautor standardů pro výzkum trhu a výzkumných metodik
  • Člen Sdružení agentur pro výzkum trhu (SIMAR) a European Society for Opinion and Marketing Research (ESOMAR)
  • Tvůrce ABCDE klasifikace
  • Vlastní výzkumné studie, technologie i software
  • Spoluvlastník sítě online panelů European National Panels

Realizujeme různé metody sběru dat, výzkumů a analýz v Česku i v Evropě.

S čím vším vám pomůžeme?

Náš výzkumný záběr

Máme široké portfolio výzkumných produktů a služeb. Rádi s vámi vymyslíme to správné řešení pro váš byznys.

Evropská síť respondentů EUROPEAN NATIONAL PANELS

Nielsen Admosphere spoluvlastní evropský panel online respondentů a realizuje národní i mezinárodní výzkumy v České a Slovenské republice, Polsku, Maďarsku a Bulharsku.

naše metody zkoumání

ZEPTÁME SE stovek respondentů

Kvantitativní výzkumy

Potřebujete reprezentativní data, o která se můžete opřít?
Máte zájem o rychlý průzkum a důvěryhodné výsledky?

support_agent

Telefonické dotazování (CATI)

  • Sběr dat v CATI studiu v Jindřichově Hradci
  • Proškolení operátoři
  • Dlouhodobé i bleskové výzkumy
question_answer

Face-to-face dotazování (CAPI, PAPI)

  • Rozsáhlá síť více než 800 tazatelů
  • Celá Česká republika
  • Tazatelé vybaveni nejmodernějšími tablety
list_alt

Online sběr dat
(CAWI, ENP)

  • Spoluvlastníme databázi online respondentů
  • 55 tisíc kontaktů v České republice
  • Rychlý, reprezentativní a úsporný sběr dat
Najdeme insight, který vás zajímá

Kvalitativní výzkumy

Hledáte i nepoznané insighty vaší cílové skupiny, používání produktů či služeb?
Potřebujete otestovat produkt, službu, koncept a odhalit problematická místa?

group

Individuální hloubkové rozhovory

  • Individuální přístup ke každému respondentovi
  • Maximální vytěžení obsahu problematiky
  • Fokus na detaily, nuance, pocity
groups

Skupinové diskuze
(focus groups)

  • Uplatnění skupinové dynamiky a interakce práce s názorovou polaritou mnohovrstevné problematiky
  • Porovnání individuálních zkušeností
emoji_people

Etnografická pozorování

  • Pozorování chování a reakcí respondentů v přirozeném prostředí
  • Autenticita prostředí, podmínek a chování
  • Náhled do života respondentů

jak vypadá práce našich tazatelů?

Disponujeme rozsáhlou tazatelskou sítí

Našich bezmála 800 tazatelů s námi spolupracuje dlouhodobě i nárazově. Jimi sesbírané odpovědi představují důležitý základ pro výzkumné studie o návycích a postojích české populace.

S jakými nástroji pracujeme?

Software

Hledáte nástroj, jehož ovládání je snadné a intuitivní?
Hodila by se vám možnost využívat software kdykoli a kdekoli?

  • Profesionální software ProQ uzpůsobený pro telefonické, face-to-face i online dotazování
  • Z dílny našich programátorů
  • Jednoduché ovládání
  • Přísná ochrana osobních údajů
  • Software Adwind Kite z dílny dceřiné společnosti Adwind Software
  • Vyspělý software pro práci s daty z výzkumů
  • Prohlížení, analýzy, kombinování dat
  • Tvorba mediaplánů, post-buy analýza

Zaujala vás naše nabídka?

Kontaktujte nás!