22/10/25

Ad Intel News Back to school: ZNAČKA PILOT INVESTUJE DO REKLAMY STABILNĚ NEJVÍCE

TOP 5 značek v segmentu Školní a kancelářské potřeby z minulého měsíce nyní doplňujeme srovnáním investic značek v tomto segmentu za období Back to school, tedy měsíce srpen-září v porovnání let 2024 vs. 2025. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce*.

„V období Back to school se již pravidelně v našem žebříčku objevuje brand, který celoročně v TOP 5 není. Letos je to značka OXFORD. Strategie reklamních výdajů se u všech značek dlouhodobě liší, ale v letošním roce jsme zaznamenali rekordní nárůst investic v této kategorii v období Back to school o 109 %,“ komentuje Ad Intel data Marek Zámečník, Business Director Nielsen a pokračuje: „Na 1. místě všech srovnání a investic do reklamy za poslední tři roky ovšem stále beze změny zůstává značka PILOT”.

*Ceníková hodnota není ekvivalentem reálných (čistých) investic do nákupu reklamního prostoru (na reálnou cenu, kterou firmy za nákup reklamního prostoru skutečně zaplatí, má vliv řada faktorů jako celkový objem nakoupeného prostoru, uplatnění slev, barterové spolupráce a podobně). Reporting ceníkových hodnot reklamního prostoru ovšem spolehlivě zachycuje vývoj a trendy současného reklamního trhu (umožňuje např. porovnávat jednotlivé zadavatele, média nebo odvětví mezi sebou apod.).

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu