25/4/25

AD INTEL NEWS KNIHY: JÍDLO NADE VŠE

Březen je od nepaměti měsícem knihy. Z toho důvodu právě nyní připravila výzkumná agentura Nielsen v rámci svého pravidelného měsíčního seriálu z monitoringu reklamy Ad Intel News žebříček TOP 5 produktových značek v segmentu KNIHY v období duben 2024-březen 2025.

S velkým odstupem vložených investic obsadila 1. místo v žebříčku TOP 5 produktových značek kniha Když jídlo SPOJUJE. Na této „pětce“ je zajímavý velký rozptyl témat knih a také to, že druhé až páté místo je v ceníkových cenách reklamního prostoru hezky odstupňované. Celkový objem investic u TOP 5 firemních značek v této kategorii za stejné období duben 2024-březen 2025 představuje celkovou částku 150 732 000 Kč.

*Ceníková hodnota není ekvivalentem reálných (čistých) investic do nákupu reklamního prostoru (na reálnou cenu, kterou firmy za nákup reklamního prostoru skutečně zaplatí, má vliv řada faktorů jako celkový objem nakoupeného prostoru, uplatnění slev, barterové spolupráce a podobně). Reporting ceníkových hodnot reklamního prostoru ovšem spolehlivě zachycuje vývoj a trendy současného reklamního trhu (umožňuje např. porovnávat jednotlivé zadavatele, média nebo odvětví mezi sebou apod.).

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu