22/7/25

Ad Intel News LEDOVÉ ČAJE: ŽEBŘÍČEK TOP 3 VEDE LIPTON

Pravidelný seriál z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen přináší přehled reklamních investic v segmentu LEDOVÉ ČAJE pro období červen 2024-červen 2025. Na tuto kategorii jsme se ve stejném období podívali znovu po dvou letech. Značka Lipton si v tomto srovnání udržuje prvenství v TOP 3 a její reklamní výdaje lze považovat za poměrně stabilní. Pořadí na dalších místech se proměnilo, stále však v žebříčku zůstávají značky Lipton, NESTEA a fuzetea. Oproti předchozímu sledovanému období 2022-2023 ale celkově klesl objem investic v tomto segmentu.

*Ceníková hodnota není ekvivalentem reálných (čistých) investic do nákupu reklamního prostoru (na reálnou cenu, kterou firmy za nákup reklamního prostoru skutečně zaplatí, má vliv řada faktorů jako celkový objem nakoupeného prostoru, uplatnění slev, barterové spolupráce a podobně). Reporting ceníkových hodnot reklamního prostoru ovšem spolehlivě zachycuje vývoj a trendy současného reklamního trhu (umožňuje např. porovnávat jednotlivé zadavatele, média nebo odvětví mezi sebou apod.).

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu