Seriál monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen pokračuje sledováním vývoje investic do reklamy v segmentu Školní a kancelářské potřeby. V období srpen 2024 - srpen 2025 se žebříček TOP 5 značek této kategorie oproti loňskému roku částečně proměnil. Celkové investice „první pětky“ se navýšily až o 35 % a vyměnily se značky na 3. a 5. místě, tedy Centropen a KORES. Investice v tomto segmentu sledujeme ve stejném období již potřetí za sebou, v roce 2024 a 2023. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce*.
*Ceníková hodnota není ekvivalentem reálných (čistých) investic do nákupu reklamního prostoru (na reálnou cenu, kterou firmy za nákup reklamního prostoru skutečně zaplatí, má vliv řada faktorů jako celkový objem nakoupeného prostoru, uplatnění slev, barterové spolupráce a podobně). Reporting ceníkových hodnot reklamního prostoru ovšem spolehlivě zachycuje vývoj a trendy současného reklamního trhu (umožňuje např. porovnávat jednotlivé zadavatele, média nebo odvětví mezi sebou apod.).