17/5/11

Komunitní weby 2011

Komunitní weby letos zůstaly v hledáčku marketingového i obecného zpravodajství. Dle některých odborníků mohly osobní údaje lidí na Facebooku v posledních letech unikat k dalším subjektům. Co na to říkají čeští uživatelé - obávají se úniku soukromých informací nebo je pro ně Facebook stále bezpečným komunikačním prostředkem? A je tedy Facebook stále stejně „in“ a „cool“ nástroj komunikace nebo již dosáhl vrcholu své obliby a čeká jej pomalý útlum? Jak vnímají čeští uživatelé reklamu na sociálních sítích a jak se jí brání? Nebo se jí nebrání? Naučily se firmy už konečně s Facebookem zacházet? Jaká marketingová aktivita v poslední době zaujala české uživatele a čím?

Odpovědi na tyto otázky a mnoho dalších informací o vývoji fenoménu sociálních sítí v posledních 3 letech naleznete v pokračování volně prodejné studie Komunitní weby 2011. Další informace o obsahu či metodě výzkumu naleznete v přiložené nabídce. Nezapomeňte, že své otázky si můžete přidat pouze do zahájení termínu – rezervujte si tedy včas místo v našem dotazníku.

Kompletní nabídku ke stažení naleznete zde:nabidka-studie-komunitni-weby-2011

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu