24/6/11

Mediální agentury očima zadavatelů

Máte mediální agenturu? Zjistěte, jak hodnotí vztah s mediálními agenturami ostatní zadavatelé! Výzkum přináší výsledky téměř dvou desítek hloubkových rozhovorů o tom, jak se mediální agentury chovají k různým zadavatelům v ČR, co lze považovat za standard a co je nad nebo naopak podstandardní. Studie se dále zabývá tím, jak k mediálním agenturám přistupují sami zadavatelé a s jakými představami a zkušenostmi zadavatelé na mediální trh (agentur i reklamního prostoru) jdou.Výzkum probíhal od konce listopadu 2010 do počátku března 2011

  • Metodika: individuální polostrukturované hloubkové rozhovory
  • Respondenti: zadavatelé reklam - konkrétně osoba, která je u zadavatele tou nejdůležitější osobou v kontaktu s mediální agenturou nebo je s mediální agenturou v úzkém kontaktu
  • Související tiskové zprávy: Média, mediální agentury a zadavatelé: Oklepáváme se z krize

Kompletní nabídku ke stažení naleznete zde:nabidka-medialni-agentury-ocima-zadavatelu

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu