13/6/11

TZ Admosphere: Automobilky inzerují o 15 % více než v roce 2010

V datech z monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere se promítl růst automobilového průmyslu. V porovnání s první třetinou loňského roku vzrostly letos hrubé reklamní investice v kategorii Osobní automobily o 14,79 %. Celkové počty inzerce se v této kategorii zvýšily až o třetinu. Nejvíce se inzerovaly modely Hyundai i20 inclusive, Citroën C4 a Peugeot 207 SW.

Z analýzy monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere vyplývá, že celkové hrubé reklamní investice v kategorii Osobní automobily v prvních čtyřech měsících letošního roku jsou v porovnání se srovnatelným obdobím roku 2010 o 14,79 % vyšší.Pomineme-li kategorii Sportovní automobily, jejichž podíl je na celkovém objemu zanedbatelný, je z analýzy zřejmé, že se prodejci automobilů soustředí na prezentace levnějších aut (nižší střední, střední a vyšší střední třída, mini a malé automobily). Investice do kampaní zaměřených na dražší automobily naopak snižují.

n

Z hlediska konkrétních modelů zaznamenala Admosphere největší objemy investic v prvních čtyřech měsících letošního roku u automobilu Hyundai i20 inclusive (60,8 mil. Kč). Zadavatel Hyundai Motor Czech se s 211 miliony Kč zařadil i na první místo objemu celkových investic ve sledované kategorii. Dalšími nejintenzivněji propagovanými modely jsou Citroen C4 (48,1 mil. Kč) a Peugeot 207 SW (46,9 mil. Kč).

s

Admosphere monitoruje objemy investic v ceníkových cenách. Jejich porovnání umožňuje snadnou představu o mediálním trhu, vzájemných poměrech mediatypů, médií, zadavatelů a jednotlivých produktových kategorií.tz-admosphere-automobilky-inzeruji-o-15-vice-nez-v-roce-2010

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu