24. 1. 2011, Praha – V uplynulém roce 2010 vložil největší investice do reklamy Procter & Gamble Czech Republic. V první desítce top zadavatelů reklamy se objevila i Česká strana sociálně demokratická. Mezi kategoriemi, do kterých se vloni nejvíce investovalo, dominují parfémy a toaletní přípravky.
Společnost Admosphere sestavila žebříčky největších zadavatelů reklamy za rok 2010, a to jak z řad jednotlivých firem, tak i v oblasti produktových segmentů. Veškeré výdaje jsou vyhodnocovány na základě ceníkových cen.Největším zadavatelem reklamy byl v uplynulém roce Procter & Gamble Czech Republic s výdaji přesahujícími 1,5 miliardy korun. Více než miliardu korun investovaly do reklamy také firmy HENKEL ČR, UNILEVER ČR a Vodafone Czech Republic. Společně s Vodafonem se v první desítce objevily i dva jeho nejvýznamnější konkurenti – T-Mobile Czech Republic a Telefónica O2 ČR.Na desátém místě se v žebříčku umístila Česká strana sociálně demokratická, která si zadala reklamu v hodnotě 614,1 milionů korun.
V porovnání produktových kategorií, do kterých se v minulém roce nejvíce investovalo, dominují parfémy a toaletní přípravky (přes 4,6 milardy Kč). Následují je kategorie osobních automobilů, bankovních a spořitelních služeb a širokosortimentní prodejny a řetězce s převahou potravin.