23/8/10

TZ Admosphere: Obchodní dům s nábytkem se proinzeroval mezi top 10 zadavatelů

23. 8. 2010, Praha – První desítka reklamních inzerentů investovala v červenci 2010 do reklamy 700 mil. Kč dle ceníkových cen. První místa drží giganti Procter & Gamble Czech Republic, Henkel ČR a Unilever ČR. Mezi top 10 se poprvé dostala i XXXLutz CZ svou velmi diskutovanou kampaní na obchodní dům s nábytkem.

Podle monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere v období 1. 7. 31. 7. 2010 investovaly do reklamních kampaní nejvíce společnosti Procter & Gamble Czech Republic (141,8 mil. Kč), Henkel ČR (108,3 mil. Kč) a Unilever (86,8 mil. Kč).U proinzerovaných obnosů sledovaných monitoringem se jedná o ceníkové položky, nikoliv však o skutečně zaplacené částky.V nejvíce propagovaných kategoriích zboží se v červenci hned za prvními širokosortimentními prodejnami a řetězci umístil nábytek. Díky masivní kampani na největší obchodní dům s nábytkem v ČR se společnost XXXLutz CZ poprvé dostala mezi první desítku reklamních inzerentů. Více než polovina proinzerované sumy (58 %) byla podle monitoringu Admosphere investována do televizní reklamy. Ta vzbudila mezi Čechy v červenci nemalý rozruch.

a

tz-admosphere-obchodni-dum-s-nabytkem-se-proinzeroval-mezi-top-10-zadavatelu

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu