14/2/14

TZ V lednu využili zadavatelé bannerovou reklamu v ceníkové hodnotě 426 milionů korun

V lednu 2014 využili zadavatelé internetové display reklamy inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 426 milionů korun, což představuje meziměsíční pokles o 32 %.

Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.Ačkoli ve srovnání s prosincem 2013 ceníková hodnota využitého inzertního prostoru poklesla, meziročně naopak došlo k nárůstu, a to o 24 %.Na vrchol žebříčku zadavatelů se po dvou měsících vrátil obchodník Internet Mall, který v lednu využil online prostor v hodnotě 28,7 milionů korun. Druhou příčku obsadil další online obchodník, tentokrát Alza.cz, s inzercí v hodnotě 18,4 milionů. Na místě třetím nově skončila Fio banka – ta v lednu vystavila reklamu za 12 milionů korun.Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v lednu vystavena online inzerce v celkové ceníkové hodnotě 388 milionů korun.

admonitoring_leden_679

tz v lednu vyuzili zadavatele bannerovou reklamu v cenikove hodnote 426 milionu korun

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu