17/8/11

TZ Výdaje do internetové reklamy meziměsíčně zaznamenaly propad téměř o čtvrtinu

V červenci 2011 se do internetové display reklamy investovalo 266 milionu korun v ceníkových cenách. Meziměsíčně se jedná o pokles o více jak 86 milionu korun tedy téměř o čtvrtinu (24,8 %). Největším zadavatelem v měsíci červnci byl Lidl Česká republika, který nakoupil internetovou reklamu v hodnotě 14,17 milionu korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost MEDIARESEARCH.

Podle výsledků výzkumu AdMonitoring, který monitoruje výdaje do internetové display reklamy, se v červnci 2011 do online reklamy investovalo celkem 266 milionu korun v ceníkových cenách. Meziměsíčně nastal pokles o 24,8 %. Ve srovnání s loňským rokem jsou letošní červencové investice nižší o 4,7 %.Na vrcholu žebříčku zavadavatelů se umístil Lidl Česká Republika, který nakoupil internetovou reklamu v hodnotě 14,17 milionu v ceníkových cenách. Internetovou reklamu v hodnotě přes deset milionů nakoupil také Datart International (11,8 mil.), Invia.cz (11,5 mil.) a Internet Mall (10,5 mil.).Tabulka uvádí TOP 10 skupin médií, u kterých zadavatelé reklamu nakupovali. V rámci této skupiny se proinvestovalo téměř 223 mil. Kč v ceníkových cenách. Nárůst zaznamenala pouze skupina Business Media, v rámci které se prodalo o 81 % reklamího prostoru více než předchozí měsíc. Ostatní média zaznamenala pokles.AdMonitoring uvádí reklamní výdaje na základě ceníkových cen.

p

tz-vydaje-do-internetove-reklamy-mezimesicne-zaznamenaly-propad-temer-o-ctvrtinu

arrow_back
Zpět na přehled článků
arrow_back
Zpět na titulní stranu