Produkty a služby

Nielsen Digital Ad Ratings poskytuje transparentní měření zásahu digitální reklamy napříč všemi reklamními formáty a napříč všemi zařízeními. Do druhého dne má uživatel k dispozici průběžné výsledky kampaně prostřednictvím standardních mediálních ukazatelů: reach, frekvence, GRPs, imprese a přesnost zacílení kampaně, a to včetně rozdělení přes všechna zařízení a platformy – počítače a mobilní zařízení (chytré telefony a tablety), prohlížeče a aplikace. K dispozici jsou rovněž volumetrická data o počtu připojených zařízení – těch, na kterých se zobrazila reklama.

Nielsen Digital Ad Ratings je certifikováno Media Rating Council pro měření reklamního zásahu v online prostředí. Poskytuje nezávislá ROI data jak pro ty, kteří digitální mediální prostor nakupují, tak pro ty, kteří jej prodávají. Inzerenti ho mohou využívat pro vyhodnocení zásahu svých kampaní a k jejich okamžité optimalizaci. Vlastníkům online médií umožnuje Digital Ad Ratings optimalizaci jejich reklamního prostoru a zvýšení obchodních výsledků, a to díky znalosti zásahu konkrétní cílové skupiny, nikoli jen počtu prokliků.

Co se měří?

  • Běžné mediální ukazatele pro základní demografické charakteristiky (pohlaví/věk) – podobně jako u zásahu televize.
  • Viditelnost reklamy pro demograficky definované cílové skupiny, což umožní inzerentům optimalizovat nasazení reklamy tak, aby byla skutečně viditelná. Tato metrika je poskytována ve spolupráci se subdodavateli dat.

Klíčové benefity

  • Skutečné měření zásahu napříč digitálními platformami (počítači, chytrými telefony a tablety).
  • Průběžné výsledky kampaně vždy následující den, a to pro jakoukoli velikost kampaně.
  • Vysoce kvalitní měření, které umožňuje akční optimalizaci kampaní.
  • Možnost doplnit měření o reportování viditelnosti reklamy.
  • Intuitivní uživatelské prostředí s všestrannými funkcemi pro vyhodnocení a plánování kampaní.

Více informací o produktu včetně seznamu více než dvacítky zemí, ve kterých je používán, naleznete také na globální webové stránce společnosti Nielsen.


Chcete si službu Nielsen Digital Ad Ratings vyzkoušet? Kontaktujte nás!

Jakub Fulín
Key Account Manager
jakub.fulin@admosphere.cz
+420 222 717 763