Děkujeme Vám, že jste si našli čas a zúčastnili se našeho výzkumu. Vaší spolupráce si velmi vážíme. Dotazník, který s Vámi náš tazatel vyplnil, je součástí projektu realizovaného společností Nielsen Admosphere pro Asociaci televizních organizací (ATO).
Níže naleznete další informace o výzkumu, kterého jste se zúčastnili, a také o samotném projektu měření televizní sledovanosti, kterého je výzkum součástí. Najdete zde také odpovědi na otázky, například proč byla Vaše domácnost vybrána a čemu mohou Vaše odpovědi a případné zapojení do projektu měření sledovanosti pomoci.
Podrobnější informace o ochraně a zpracování osobních údajů naleznete zde.
Nielsen Admosphere je výzkumná agentura, která pro Asociaci televizních organizací realizuje projekt měření televizní sledovanosti.
Vaše telefonní číslo bylo vygenerováno náhodně. V rámci tohoto konkrétního výzkumu je tímto způsobem dotazováno 2 tisíce domácností.
Cílem výzkumu, kterého jste se zúčastnili, je zjistit informace o populaci České republiky, zejména související s používáním televize.
Některým domácnostem, které vyplnily dotazník a poskytly našemu tazateli souhlas s uchováním kontaktních údajů, může být nabídnuta účast v projektu měření sledovanosti televize (peoplemetrový projekt). Domácnosti do tohoto projektu vybíráme tak, aby tvořily reprezentativní vzorek domácností České republiky.
Do vybraných domácností je nainstalováno měřicí zařízení, tzv. peoplemetr.
Peoplemetr je kabelem jednoduše připojen k televizoru v domácnosti a jednotliví členové mají na speciálním dálkovém ovladači své tlačítko, kterým dávají vědět, kdo se dívá.
Výsledky měření sledovanosti umožňují televizním stanicím vyhodnotit úspěšnost svých pořadů, pochopit divácké chování a preference a přizpůsobit jim svůj program. Domácnosti zapojené do měření jsou hlasem diváků, kterému jednotlivé televize pozorně naslouchají.
Ukázka výstupu z měření: share TV skupin/stanic, 15+, 2019
ATO-Nielsen Admosphere
Projekt zajišťuje měření sledovanosti již více než 60 televizních stanic.
Vyplněním dotazníku výzkumu a souhlasem s uchováním kontaktních údajů jste učinili první nutný krok. V období několika týdnů či měsíců Vás může kontaktovat pracovník Nielsen Admosphere s nabídkou účasti v měření.
Sledujete televizi málo? Nevadí, i Váš hlas je v projektu potřeba.
Účast v měření je dobrovolná, kdykoli se z projektu můžete odhlásit.
Domácnosti jsou za účast v projektu odměňovány věcnými dárky. Čím déle s námi spolupracujete, tím více získáte.
Nielsen Admosphere chrání Vaše data v souladu s platnými předpisy včetně směrnice GDPR. Vaše odpovědi nejsou nikdy prezentovány samostatně, ale vždy anonymně a hromadně například za skupinu „ženy 50–60 let“.
Pokud se budete účastnit projektu měření sledovanosti televize, budeme i nadále chránit Vaše soukromí.
Podrobnější informace o ochraně a zpracování osobních údajů naleznete zde.
Více informací o projektu měření sledovanosti najdete na webové stránce www.peoplemetry.cz.
Více informací si také můžete vyžádat na e-mailu: tvpanelcz@nielsen.com.
Rozhovor s hlavním analytikem Tomáše Hanzákem (Nielsen Admosphere) a Renatou Týmovou (ČT) v pořadu Studio 6, 2. června 2020
Rozhovor s předsedkyní představenstva Terezou Šimečkovou (Nielsen Admosphere) a Renatou Týmovou (ČT) v pořadu Sama doma, 11. června 2020