O nás

Jsme výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Zaměřujeme se především na metodologicky a technologicky náročné projekty, jako je elektronické měření sledovanosti televize metodou TV metrů. Pro elektronické měření médií vyvíjíme vlastní technologie pod značkou SimMetry™. Věnujeme se i monitoringu reklamy Ad Intel, marketingovému výzkumu (face-to-face, CAWI, CATI průzkumy…) a analýze dat a nabízíme komplexní servis spolehlivé výzkumné agentury se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.

Součástí skupiny Nielsen Admosphere je i společnost Adwind Software, která vyvíjí software pro práci s daty z výzkumů sledovanosti a monitoringu reklamy.

 

Vedení společnosti

Tereza Simeckova_new

Tereza Šimečková
Předsedkyně představenstva
Nielsen Admosphere, a.s.

Michal Jordan_new

Michal Jordan
Místopředseda představenstva
Nielsen Admosphere, a.s.

Vedení sekcí

Tomas Hyncica_new

Tomáš Hynčica
Business & Research Director

David Satransky_new

David Satranský
Ředitel sekce elektronického měření

Magida Sukkari_new

Magida Sukkari
Business Development Director

Petr Matyastik_new

Petr Matyáštík
Ředitel Ad Intel

Tomas Hanzak_new

Tomáš Hanzák
Hlavní analytik

Adwind Software, a.s.

Jakub Vidner_new

Jakub Vidner
Ředitel
Adwind Software, a. s.

Správa systému

Michal Konicek_new

Michal Koníček
Správa IT

Na čem nám záleží?

  1. Vyvíjíme nové technologie, hledáme nové myšlenky a příležitosti.
  2. Uvědomujeme si, že největším bohatstvím naší společnosti jsou lidé.
  3. Rozvíjíme naši společnost a její produkty.
  4. Nasloucháme našim klientům.
  5. Poskytujeme něco navíc.