Tiskové zprávy

Reklamě se v prvním pololetí opět dařilo, růstový trend pokračuje

Reklamě se v prvním pololetí opět dařilo, růstový trend pokračuje

  • Ad Intel

Reklamní trh navýšil v prvním pololetí 2018 ve srovnání se stejnou částí minulého roku o 9 %. Dlouhodobý trend tak i nadále zůstává růstový. Největší zásluhu na tom má televize a rozhlas, oba mediatypy vykazují 11% nárůst. Neztrácejí však ani tisková nebo out-of-home média. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere.

Celá zpráva

Češi i Slováci jsou aktivní v omezování odpadu: třídí, zvykli si do obchodů nosit vlastní tašky a snaží se zbytečně nevyhazovat jídlo

Češi i Slováci jsou aktivní v omezování odpadu: třídí, zvykli si do obchodů nosit vlastní tašky a snaží se zbytečně nevyhazovat jídlo

Až 85 % Čechů a tři čtvrtiny Slováků, kteří jsou aktivní na internetu, zaznamenali problém se zamořením planety plastovým odpadem. I díky tomu jsou aktivní ve třídění odpadu: v Česku netřídí jen 2 % dotázaných, na Slovensku 4 %. V minimalizování své ekologické stopy jsou ale respondenti aktivní i v jiných oblastech: polovina si například vždy do obchodu nosí vlastní tašky. Výsledky přináší aktuální výzkumy společnosti Nielsen Admosphere, které se uskutečnily mezi pětistovkou českých a pětistovkou slovenských respondentů z aktivní internetové populace starší 15 let.

Celá zpráva

Sport je potřeba si hlavně užívat, míní Češi. Oblečení při něm tolik neřeší

Sport je potřeba si hlavně užívat, míní Češi. Oblečení při něm tolik neřeší

Společnost Nielsen Admosphere zjišťovala, jakou roli hraje sport v životech českých internetových uživatelů starších 15 let, nebo jaký mají postoj ke sportovní módě. Podle výzkumu si například většinou myslí, že je důležitější si sport užívat než u něj dobře vypadat. Většina si ani nepotrpí na značky sportovního oblečení. Výzkumu se zúčastnila pětistovka respondentů.

Celá zpráva

Češi na sluníčku: Opalují se spíše pasivně, až tři čtvrtiny respondentů používají kosmetiku s SPF

Češi na sluníčku: Opalují se spíše pasivně, až tři čtvrtiny respondentů používají kosmetiku s SPF

  • Nielsen Admosphere

Léto už je v plném proudu a k němu neodmyslitelně patří i dovolené, pobyt na sluníčku a opalování. I přesto, že sluneční paprsky mají na náš organismus pozitivní dopad, při nadměrném pobytu na slunci se opak stává pravdou. Jak se Češi chrání před sluncem? Jaký ochranný faktor nejčastěji používají? Společnost Nielsen Admosphere se podívala podrobněji na opalovací návyky Čechů.

Celá zpráva

Stránka: 1/80