Tiskové zprávy

Výzkum: Online aktivitu spotřebitelů nejefektivněji generuje venkovní reklama

Výzkum: Online aktivitu spotřebitelů nejefektivněji generuje venkovní reklama

Cesta spotřebitelů k nákupu dnes často vede přes vyhledávání informací na internetu. Online aktivita generovaná mediálními kampaněmi se tak mimo jiné stává určitým měřítkem úspěšnosti mediální komunikace. Ale jaké mediatypy generují největší online aktivitu na základě zhlédnuté reklamy a kolik za tuto aktivitu zaplatíme? Jinými slovy: jak efektivní jsou jednotlivé mediatypy z hlediska generování určité online aktivity? Výsledky výzkumu Activation Survey realizovaného společností Nielsen Admosphere a inspirovaného obdobnou americkou studií ukázaly, že online aktivace uživatele je v případě využití venkovní reklamy (OOH) pro zadavatele nejefektivnější.

Celá zpráva

V roce 2018 se Čechům většinou dařilo dodržovat novoroční předsevzetí, na rok 2019 si ho dávají hlavně lidé mezi 15 a 34 lety

V roce 2018 se Čechům většinou dařilo dodržovat novoroční předsevzetí, na rok 2019 si ho dávají hlavně lidé mezi 15 a 34 lety

S příchodem nového roku si část lidí dává novoroční předsevzetí. Jaká jsou nejčastější? Kolik z nás novoroční předsevzetí letos plánuje, a kolik z nás na ně už spíše rezignovalo? Na tyto otázky odpovídá výzkum společnosti Nielsen Admosphere, který byl realizován v prosinci 2018 na vzorku internetových respondentů starších 15 let z Českého národního panelu.

Celá zpráva

Skoro tři čtvrtiny Čechů nesouhlasí s volným prodejem zábavní pyrotechniky. Každý třetí u ní nekontroluje datum spotřeby

Skoro tři čtvrtiny Čechů nesouhlasí s volným prodejem zábavní pyrotechniky. Každý třetí u ní nekontroluje datum spotřeby

Zeptali jsme se našich respondentů na jejich zkušenosti se zábavní pyrotechnikou. Zjišťovali jsme kupříkladu, jak často a kde ji kupují, zdali před použitím kontrolují datum její spotřeby, či jestli ji používají i k jiným účelům nežli silvestrovským oslavám. Výzkum se uskutečnil na vzorku respondentů z české internetové populace starší 15 let.

Celá zpráva

Data AdArrows pro programatickou reklamu jsou rozšířena o novou kategorii Alkohol

Data AdArrows pro programatickou reklamu jsou rozšířena o novou kategorii Alkohol

Projekt AdArrows přišel s rozšířením svých dat pro programatické cílení o kategorii zaměřenou na konzumaci alkoholických nápojů. Nově je tak možné cílit na skupiny, jako jsou konzumenti „desítky“ či naopak milovníci pivních speciálů. Také lze nyní cíleně zasáhnout konzumenty, kteří nejčastěji pijí alkohol doma, nebo naopak ty, kteří dávají přednost konzumaci alkoholu s kamarády na návštěvě či v baru. Zaměřit se lze i na milovníky whisky nebo tuzemáku.

Celá zpráva

Dvě třetiny Čechů kupují jako vánoční dárek alkohol. Nejčastěji za něj utratí mezi 300 a 500 korunami

Dvě třetiny Čechů kupují jako vánoční dárek alkohol. Nejčastěji za něj utratí mezi 300 a 500 korunami

Dvě třetiny Čechů kupují alkohol jako vánoční dárek. Obdarovávají jím především rodinu a přátele, méně často pak kolegy a obchodní partnery. Nejčastěji utrácejí Češi za alkoholický vánoční dárek mezi 300 a 500 korunami a obvykle kupují víno či sekt. A právě víno či sekt jsou mezi Čechy také nejoblíbenějším alkoholem v době vánoční. Výzkum realizovala společnost Nielsen Admosphere na vzorku pěti set respondentů z české internetové populace starší 18 let.

Celá zpráva

Tichá noc s blízkými a bramborovým salátem aneb Zeptali jsme se, jak Češi slaví Vánoce

Tichá noc s blízkými a bramborovým salátem aneb Zeptali jsme se, jak Češi slaví Vánoce

  • Nielsen Admosphere

Na Vánoce se naprostá většina Čechů těší – hlavně na čas strávený s blízkými, odpočinek, ale i sledování pohádek, které už se u nás staly součástí tradice. Ty pravé vánoční svátky by to ale nebyly ani bez stromečku nebo vánočních melodií. U stromků je to skoro remíza: zhruba ve stejném počtu domácností najdeme živý stejně jako umělý, v hudbě u Čechů vyhrála Tichá noc. Výzkum, který se dále zaměřuje také na balení dárků nebo štědrovečerní večeři, přinesla společnost Nielsen Admosphere. Realizovala ho v říjnu 2018 na vzorku internetové populace starší 15 let.

Celá zpráva

Stránka: 1/83