Tiskové zprávy

Video na internetu 2019: Muži nejvíce sledují filmy, ženy zase seriály

Video na internetu 2019: Muži nejvíce sledují filmy, ženy zase seriály

Z nabídky online videí se česká internetová populace nejčastěji dívá na filmy a seriály. Trendy ve sledování videoobsahu se však dle očekávání liší v různých věkových skupinách. Studie Video na internetu 2019 společnosti Nielsen Admosphere nabízí mimo jiné i detailnější pohled na seriály očima – občas výzkumně poněkud opomíjené – skupiny respondentů ve věku 37–51 let. Seriáloví diváci této věkové kategorie například zřídkakdy sledují seriály v jiném než českém jazyce a nejraději mají komedie.

Celá zpráva

5G představuje neznámý pojem pro téměř polovinu internetových uživatelů

5G představuje neznámý pojem pro téměř polovinu internetových uživatelů

V oblasti telekomunikací je pojem 5G dlouhodobě diskutovaným tématem, neboť představuje novou mobilní datovou síť, která má nahradit stávající řešení 4G. Proto jsme prostřednictvím výzkumu zjišťovali, do jaké míry je pojem 5G známý českým internetovým uživatelům. Výsledky mimo jiné ukázaly, že znalost termínu je výrazně vyšší u mužů než u žen a o něco více také u respondentů s vysokoškolským či vyšším vzděláním než u dotázaných z ostatních vzdělanostních skupin. Výzkumné šetření realizovala společnost Nielsen Admosphere na vzorku tisícovky respondentů z aktivní internetové populace starší 15 let.

Celá zpráva

Na dovolenou vyrážejí Češi nejradši k moři nebo za poznáváním, preferují cestování autem

Na dovolenou vyrážejí Češi nejradši k moři nebo za poznáváním, preferují cestování autem

  • Ad Intel

Češi si dovolenou organizují různými způsoby, nejčastěji však sami s pomocí lidí, se kterými cestují. Přes cestovní kancelář si dovolenou alespoň částečně zařizuje čtvrtina dotázaných. Téměř polovina preferuje cestování autem, třetina pak letadlem. Mezi nejoblíbenější patří dovolená strávená u moře, ale oblíbené jsou i poznávací cesty. Výzkum přinesla agentura Nielsen Admosphere, uskutečnil se na vzorku pěti set respondentů z internetové populace starší 15 let z Českého národního panelu.

Celá zpráva

Většina Čechů užívá doplňky stravy, nejčastěji krátkodobě. Nákupem volně dostupných léků a doplňků řeší i lehčí nemoci

Většina Čechů užívá doplňky stravy, nejčastěji krátkodobě. Nákupem volně dostupných léků a doplňků řeší i lehčí nemoci

Češi jsou většinou jednou nebo dvakrát ročně nemocní, převážně si volí samoléčbu a spoléhají se na nákup volně dostupných léků či doplňků stravy. Mezi nejvyužívanější doplňky stravy obecně patří převážně vitaminy, multivitaminy nebo minerály a jejich užívání většina respondentů omezuje na kratší dobu. Výsledky přináší výzkum Nielsen Admosphere, který se uskutečnil na vzorku pěti set respondentů z české internetové populace starší 15 let.

Celá zpráva

Máme rádi film: většina Čechů sleduje filmy aspoň jednou týdně, nejoblíbenější jsou komedie

Máme rádi film: většina Čechů sleduje filmy aspoň jednou týdně, nejoblíbenější jsou komedie

  • Nielsen Admosphere

Blíží se sezona letních festivalů, vedle velkého množství hudebních nás čeká i řada filmových, proto jsme ve výzkumu zjišťovali, jací jsou vlastně Češi filmoví fanoušci… Ukázalo se, že velcí: čtyři pětiny sledují filmy alespoň jednou týdně a nejčastěji si je vybírají podle žánru. Suverénně nejoblíbenější jsou mezi respondenty komedie. Filmové festivaly jsou však momentálně spíše na okraji zájmu: navštěvuje je 8 % oslovených. Výzkum přinesla agentura Nielsen Admosphere, uskutečnil se na vzorku pěti set respondentů z internetové populace starší 15 let z Českého národního panelu.

Celá zpráva

Stránka: 1/86