Tiskové zprávy

I herce v reklamě můžete mít rádi: V prvním pololetí zaujala v reklamních kampaních nejvíce dvojice Jeřábek s Měcháčkem

I herce v reklamě můžete mít rádi: V prvním pololetí zaujala v reklamních kampaních nejvíce dvojice Jeřábek s Měcháčkem

Prvenství mezi osobnostmi v reklamě za první pololetí letošního roku patří stejně jako ve stejném období v minulém roce Tomáši Jeřábkovi ze spotů Air Bank. Vyplývá to z výsledků reprezentativního výzkumu společnosti Nielsen Admosphere. Ten probíhal na vzorku pěti tisíc respondentů Českého národního panelu.

Celá zpráva

Máme rádi sladké: Více než polovina lidí ho jí i několikrát týdně. Jeho konzumaci ale také často cíleně omezujeme

Máme rádi sladké: Více než polovina lidí ho jí i několikrát týdně. Jeho konzumaci ale také často cíleně omezujeme

  • Ad Intel

Nedávný výzkum Nielsen Admosphere potvrdil, že ke sladkostem mají Češi velmi kladný vztah: více než polovina si je dopřává alespoň několikrát týdně. Velká část z nich však konzumaci z vlastního rozhodnutí omezuje, tedy alespoň někdy. A na čem si nejradši pochutnáme? Vede čokoláda, velmi oblíbená je ale také zmrzlina a tyčinky či sušenky. Výzkumu se zúčastnila pětistovka respondentů z internetové populace starší 15 let z Českého národního panelu. Výsledky doplňují také data z monitoringu reklamy Nielsen Admosphere v segmentu čokolád a cukrovinek. Dle nich byla největším inzerentem v posledním roce značka Kinder.

Celá zpráva

AdArrows nyní nabízí rozhraní Audience Targeting Platform pro ještě přesnější cílení kampaní. Unikátní case study potvrzuje efektivitu využití těchto dat

AdArrows nyní nabízí rozhraní Audience Targeting Platform pro ještě přesnější cílení kampaní. Unikátní case study potvrzuje efektivitu využití těchto dat

Společnost AdArrows, která na českém trhu nabízí stejnojmenný nástroj pro cílení a nákup programatické reklamy, nedávno zpřístupnila klientům rozhraní Audience Targeting Platform 2.0. To umožňuje sestavení cílové skupiny na základě analýzy uživatelů webu pro konkrétní potřeby klienta či kampaně. S využitím tohoto rozšíření se ve spolupráci s mediální agenturou TASTE SUN podařilo realizovat unikátní case study, která přináší porovnání dvou letošních kampaní a ukazuje pozitivní přínos využití modelovaných dat AdArrows pro nákup programatické reklamy.

Celá zpráva

Polovina rodičů kupuje dětem školní pomůcky až ve chvíli potřeby, stejné procento vyráží na nákupy už před začátkem školního roku

Polovina rodičů kupuje dětem školní pomůcky až ve chvíli potřeby, stejné procento vyráží na nákupy už před začátkem školního roku

Prázdniny se již dětem krátí a brzy nastoupí zpátky do školních lavic. Jak rodiče řeší jejich školní pomůcky? A jaký mají v tomto ohledu názor na požadavky škol? Právě těmito otázkami se zabývá aktuální výzkum společnosti Nielsen Admosphere. Podle něj například většina rodičů kupuje pomůcky svým dětem každý školní rok, a to zejména ve chvíli, kdy se vyskytne konkrétní potřeba, ale velmi často také před začátkem školního roku. Výzkum se uskutečnil na vzorku pěti set respondentů z české internetové populace starší 15 let.

Celá zpráva

Video na internetu 2019: Muži nejvíce sledují filmy, ženy zase seriály

Video na internetu 2019: Muži nejvíce sledují filmy, ženy zase seriály

Z nabídky online videí se česká internetová populace nejčastěji dívá na filmy a seriály. Trendy ve sledování videoobsahu se však dle očekávání liší v různých věkových skupinách. Studie Video na internetu 2019 společnosti Nielsen Admosphere nabízí mimo jiné i detailnější pohled na seriály očima – občas výzkumně poněkud opomíjené – skupiny respondentů ve věku 37–51 let. Seriáloví diváci této věkové kategorie například zřídkakdy sledují seriály v jiném než českém jazyce a nejraději mají komedie.

Celá zpráva

5G představuje neznámý pojem pro téměř polovinu internetových uživatelů

5G představuje neznámý pojem pro téměř polovinu internetových uživatelů

  • Nielsen Admosphere

V oblasti telekomunikací je pojem 5G dlouhodobě diskutovaným tématem, neboť představuje novou mobilní datovou síť, která má nahradit stávající řešení 4G. Proto jsme prostřednictvím výzkumu zjišťovali, do jaké míry je pojem 5G známý českým internetovým uživatelům. Výsledky mimo jiné ukázaly, že znalost termínu je výrazně vyšší u mužů než u žen a o něco více také u respondentů s vysokoškolským či vyšším vzděláním než u dotázaných z ostatních vzdělanostních skupin. Výzkumné šetření realizovala společnost Nielsen Admosphere na vzorku tisícovky respondentů z aktivní internetové populace starší 15 let.

Celá zpráva

Stránka: 1/86